سلبریتی هاویدیو

همسر پژمان جمشیدی کیست؟/بیوگرافی، عکس و فیلم

گفته می شود بانویی که در مراسم تدفین آتیلا پسیانی، پژمان جمشیدی را همراهی کرد همسر وی است. در ادامه به معرفی همسر پژمان جمشیدی خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی پژمان جمشیدی با بانویی به نام نگار حضور یافته است؛ البته حلقه ای که در انگشت این هنرمند وجود داشت حسابی جلب توجه می کرد. بسیاری معتقدند نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی می باشد.

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر حال حاضر سینما و تلویزیون است. این فوتبالیست در تیم هایی مانند پرسپولیس بازی کرده و بعد از مدتی به سوی بازیگری آمده است. او در این حرفه هم خوب عمل کرده و جایگاه قابل توجهی در بازیگری پیدا کرده و فیلم و سریال های زیادی بازی کرده و عمدتا با فیلم های کمدی معروف شد.

ویدیویی از پژمان جمشیدی در کنار یک خانم منتشر شده که به عنوان همراه با او به مراسم تشییع جنازه آتیلا پسیانی رفته بود. این ویدیو سوژه فضای مجازی شده است و گفته شده که این خانم همسر اوست.

حلقه پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور ماه سال 1356 است. او بازیکن سابق فوتبال سایپا، پاس و تیم پرسپولیس بود. پژمان فوتبال را از باشگاه کشاورز تهران شروع کرد و در تیم های سایپا، پاس، پرسپولیس، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد. در سال 2011 در زمان مربیگری بلاژویچ در تیم ملی ایران در مقابل ژاپن و کره بازی کرد و جایگزین فرهاد مجیدی شد.

بازیگری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی چند وقتی است که به جای بازی در مستطیل سبز در قاب تلویزیون ظاهر می شود و با بازی در سریال پژمان معروف شد. موضوع سریال پژمان در مورد زندگی فوتبالیست ها می باشد و او در مورد این سریال گفت:

من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد.

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی می کند.

ازدواج و همسر پژمان جمشیدی

پیش تر پژمان جمشیدی در مصاحبه ای اعلام کرده بود مجرد است و می گوید شرایط زندگی ام به گونه ای نبوده است که ازدواج کنم. او در مورد ازدواج می گوید:

ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

در ادامه در مورد مجرد ماندن گفت:

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه .

فیلم پژمان جمشیدی و همسرش

 

بیوگرافی همسر پژمان جمشیدی

زن پژمان جمشیدی کیست

نگار فرهمند یکی از بلاگر ها در فضای مجازی بوده که گفته می‌شود با پژمان جمشیدی ازدواج کرده است درباره زندگی شخصی او اطلاعات چندانی وجود ندارد

شغل همسر پژمان جمشیدی

تنها اطلاعاتی که از این خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده این است که او بلاگر بوده و پیج اینستاگرام بیش از ۴۰۰ هزار فالوور دارد و در زمینه تبلیغات فعالیت می کند.

سن همسر پژمان جمشیدی

گفته می‌شود که او متولد 1367 می باشد.

همسر پژمان جمشیدی اهل کجاست؟

طبق عکسی که در ادامه مشاهده می کنید نگار فرهنمد بختیاری می باشد.

سن همسر پژمان جمشیدی

عکس همسر پژمان جمشیدی؛ نگار فرهمند

عکس همسر پژمان جمشیدیتحصیلات همسر پژمان جمشیدی

هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما طبق گفته ها نگار فرهمند لیسانس مدیریت تبلیغات و فوق لیسانس مارکتینگ از قبرس دارد.

انتهای مطلب/م.ع

2/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x