گردشگریسلامت

طب مد توریسم: پرچم‌دار ایران در نمایشگاه بهداشت بنگلادش 2023

نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت بنگلادش 2023، از 28 تا 30 سپتامبر در داکا برگزار شد. این بزرگترین نمایشگاه گردشگری سلامت در بنگلادش بود که با هدف برجسته کردن پیشرفت این کشور در حوزه خدمات درمانی و در عین حال توسعه همکاری های بین المللی برگزار شد.

این رویداد که به عنوان BIHE 2023 شناخته می شود، به طور مشترک توسط SUVIDHA International از بنگلادش و Empathy Solutions از هند، با حمایت ارزشمند بنیاد مراقبت های بهداشتی و ارتقای سلامت (FHWP)، مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی (HTDC)فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت هند (FICCI) و همچنین شورای ارتقای صادرات خدمات (SEPC). سازماندهی شد.

BIHE 2023  به عنوان یک پلتفرم موثر و برجسته عمل می کند که در آن متخصصان خدمات درمانی، ذینفعان و علاقه مندان این رشته از نقاط مختلف جهان گرد هم می آیند تا به تبادل دانش، همکاری ، و کنکاش در خصوص آخرین پیشرفت های پزشکی که آینده مراقبت های درمانی را در بنگلادش و فراتر از آن شکل می دهد بپردازند. این نمایشگاه تاکید زیادی بر ترویج شیوه های مراقبت های درمانی پایدار دارد و به دنبال برجسته کردن دستاوردهای قابل توجه این کشور در صنعت مراقبت های بهداشتی و در عین حال تقویت همکاری های بین المللی است. این نمایشگاه اولین رویداد بین المللی اختصاص یافته به گردشگری سلامت در بنگلادش است و به عنوان بزرگترین نمایشگاه متمرکز بر صنعت پزشکی در این کشور مشهور است.

طب مد توریسم

نمایشگاه بین المللی مراقبت های پزشکی بنگلادش شاهد حضور برجسته  TebMedTourism، رهبر گردشگری سلامت ایران بود. طب مد توریسم به عنوان تنها نماینده ایران، تخصص خود را در زمینه گردشگری سلامت به نمایش گذاشت و توجه زیادی را از سوی حاضران به خود جلب کرد. این رویداد شاهد فعالیت‌های جذاب متعددی از جمله مشاوره با بیماران، پنل های گفتگو، جلسات مذاکره و شناسایی چهره‌های تاثیرگذار در صنعت مراقبت‌های پزشکی بنگلادش بود.

فعالیت های نماینده ایران در BIHE 2023

TebMedTourism، پیشرو گردشگری سلامت ایران، تنها نماینده این کشور در نمایشگاه بین المللی بهداشت و درمان بنگلادش بود. عمده فعالیت های این ارائه دهنده خدمات درمانی به شرح زیر گزارش شده است:

  • راه اندازی غرفه و مشاوره رایگان بیماران

TebMedTourism  با غرفه اختصاصی خود که با بنرهایی به نمایندگی از ایران مزین شده بود، تأثیر زیادی در نمایشگاه گذاشت. غرفه نماینده ایران تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از جمله شرکت های خدمات درمانی، بیماران و افراد مختلف از کشورهای مختلف مانند هند، ترکیه، تایلند و بنگلادش را به خود جذب کرد. شایان ذکر است، دکتر علی بزازی، متخصص باروری طب مد توریسم، در دو روز اول نمایشگاه، شخصاً به بیش از 100 بیمار نابارور مشاوره رایگان ارائه کرد. این اقدام تعهد شرکت به ارائه راه حل های خدمات درمانی دلسوزانه و در دسترس را به سایرین نشان داد.

  • پنل های گفتگو و جلسات مذاکره

نمایشگاه بین المللی بهداشت و درمان بنگلادش 2023 میزبان چندین میزگرد آموزنده در مورد موضوعاتی مانند پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان، پیوند کبد و ارتوپدی بود. این بحث ها با هدف توسعه و انتقال دانش و همکاری بین متخصصان در زمینه های مربوطه انجام شد. علاوه بر این، طب مد توریسم در جلسات مذاکره، ایجاد مشارکت های جدید و تقویت شراکت های موجود با فعالان و شرکت های تأثیرگذار مراقبت های پزشکی در بنگلادش شرکت کرد.

  • تضمین ارائه ویزای ایران و تعهدات رسمی

طب مد توریسم در طول این نمایشگاه افتخار پذیرایی از مهمانان مهم جامعه دیپلماسی ایران از جمله سرکنسول «محمد خسروی» را داشت که در اولین روز نمایشگاه از غرفه نماینده ایران بازدید و حمایت خود را از تلاش های این شرکت اعلام کردند. این شرکت همچنین در دومین روز حضور خود در این کشور با «منصور چاوشی» سفیر ایران در بنگلادش و سر کنسول ایران در بنگلادش در محل سفارت دیدار داشت.

در این جلسه در خصوص تسهیل صدور ویزا برای بیماران بنگلادشی که مایل به حضور در ایران به منظور بهره مندی از خدمات این شرکت برای درمان به ویژه در زمینه باروری هستند بحث و تبادل نظر شد. بر اساس توافق‌نامه‌ای، تاکید شد که برای تمامی بیماران بنگلادشی که دارای معرفی نامه از طب مد توریسم هستند و می‌خواهند برای درمان به ایران سفر کنند، ویزای پزشکی صادر می‌شود. این تعهد سفارت ایران در بنگلادش شهرت TebMedTourism را به عنوان یک تسهیل کننده قابل اعتماد مراقبت های بهداشتی بیش از پیش افزایش داد. این شرکت همچنین برخی از گردانندگان کلیدی صنعت درمان بنگلادش را برای یک شام کاری دعوت کرد.

مراسم تقدیر و اختتامیه نمایشگاه

روز دوم نمایشگاه، روز رسمی این رویداد بود که با یک شام بزرگ به پایان رسید. این شب فرصتی برای تجلیل و قدردانی از دستاوردهای پزشکان مشهور بنگلادشی و شخصیت های تأثیرگذار در بخش مراقبت های بهداشتی بود.  شرکتTebMedTourism فعالانه در این جشن شرکت کرد و روابط خود را با جامعه خدمات درمانی بنگلادش تقویت کرد.

طب مد توریسم

حضور TebMedTourism در نمایشگاه بین المللی بهداشت و درمان بنگلادش 2023 با مجموعه ای از تعاملات موفق و معنادار مشخص شد که می تواند درهای جدیدی را به روی گردشگری پزشکی ایران بگشاید و گردشگران سلامت بسیاری را به این کشور بیاورد. علاوه بر این، خدمات پزشکی این شرکت به ویژه در زمینه درمان ناباروری می تواند امید و راه حل های بهتری را برای زوج های نابارور بنگلادشی که به شدت به دنبال راهی برای بچه دار شدن هستند، ارائه دهد.

منبع: http://tebmedtourism.com

انتهای مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x