ارز دیجیتالبازی

مراقب ولت همستر کامبت باشید!/ راه های جلوگیری از به خطر افتادن دارایی کاربران

اخیرا همستر از کاربران درخواست کرده ولت شان را به بازی متصل کنند.

به گزارش پارت نیوز؛ میلاد نوری، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات، نیز در مورد بازی همستر کامبت نسبت به از دست رفتن دارایی کاربران هشدار داده.

وی همچنین اظهار کرد: «دسترسی به کیف‌پول رمزارز هم یکی از دسترسی‌هایی است که بعضی از ربات‌ها از کاربر درخواست می‌کنند یا بعضی دیگر از کاربر می‌خواهند از این کیف‌پول مبلغی را واریز کند. باید توجه داشت که بعضی از این ربات‌ها کلاهبردار یا Scammer هستند و با دسترسی پیدا کردن به کیف‌پول ممکن است از آن برداشت کنند.»

در همین راستا، انجمن بلاکچین هم در اطلاعیه‌ای به مواردی برای جلوگیری از به خطر افتادن دارایی کاربران اشاره کرده و مواردی را تذکر داده است:

۱- دقت کنید که سودآوری این پروژه‌ها تضمین شده نیست؛ ۲- دسترسی رمز عبور گوشی و گذرواژه‌ها و ۲۴ کلمه کیف پول را به هیچکس ندهید و توکن خود را در ولت خود (نه در صرافی) نگهداری کنید؛ ۳- این ایردراپ‌ها رایگان است، لزومی به هیچ پرداختی به کسی نیست؛ ۴- تنها به ربات‌هایی متصل شوید که ربات مرجع ایردراپ مربوطه است. ۵- توکن‌ها یا ایردراپ‌های خود را از طریق صرافی‌های مطمئن عضو خودتنظیم‌گری انجمن بلاکچین به فروش بگذارید و ۶- توکن‌های خود را به بهانه فروش، در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x