سیاست داخلی

مرعشی: فاجعه انتخابات 84 را تکرار نکنیم

سید حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران در پیامی که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی گذاشته بود نسبت به واگرایی در انتخابات پیش رو هشدار داد.

به گزارش پارت نیوز؛ سیدحسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به تکرار حوادث انتخابات 84 هشدار داد و نوشت: فاجعه انتخابات ۸۴ را تکرار نکنیم

اگر قرار باشــد از ما که منتقد دولت فعلی و بخشــی از سیاست های کشور هســتیم، فردی وارد میدان شود، وضعیتش باید دربرگیرنده سه شرط زیر باشد:

اول اینکه باید صلاحیت او به تایید شورای نگهبان برسد که البته اســامی اعلامی نهایی، نظر شــورای نگهبان نیســت و درواقع این نظام جمهوری اسلامی اســت که نظرش را در ظرف شورای نگهبان می ‌ریزد.

دوم اینکه، ظرفیت اجماع در مورد آن فرد وجود داشــته باشــد و تمامی مجموعه اصلاح طلبان و میانه ‌روها بتوانندحول او جمع شوند. یعنی نه تنها حضور کاندیدای مورد نظر نباید مورد تفرقه شــود بلکه باید باعث انســجام نیروهای اصلاح طلب و میانه رو شود.

سوم اینکه با وجود شخصیت های تاثیر گذار ما به مجموعه دوســتان مان کمک خواهیم کرد تا به جمع بندی مناسبی برای انتخاب شخصیتی برســیم که علاوه بر عبور از کانال نظام جمهوری اسلامی بتواند کشــور را در مسیر درستی قرار دهد، قدرت رهبری را پشــت دولت بیاورد و نیز این توانایی را هم داشــته باشد تا مشکلات روزافــزون مردم راکاهش دهد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x