فیلم و سریال

معرفی سریال امپراطور بادها + بیوگرافی و جدیدترین عکس بازیگران

سریال امپراطور بادها یا (The Kingdom of the Winds) محصول سال ۲۰۰۸ می باشد و از شبکه کی بی اس کره جنوبی پخش شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال امپراتور بادها زندگینامه پسر یوری، یا همان نوه جومونگ می باشد. این سریال تاریخی به کارگردانی جی بیونگ-هیون و کانگ ایل-سو و همچنین نویسندگی وان-کیو چوی، جین-اوک جئونگ ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال امپراطور بادها

در واقع می توان گفت سریال «امپراطور بادها» داستان نسل بعدی جومونگ یعنی نوه جومونگ بزرگ، شاهزاده موهیول است. این سریال جلوه های ویژه بی نظیری دارد و بسیار قویتر از سریال جومونگ ساخته است. اگرچه داستان به زیبایی داستان سریال جومونگ نیست، اما روی صحنه ها و دیالوگ های آن بسیار کار شده و از این نظر از سری قبلی خود بسیار جلوتر است.

داستان سریال امپراطور بادها از دوران امپراتوری یوری بر گوگوریو شروع شد و سختی های حکومت او را به تصویر می کشید. جالب است بدانید که مردم کشور یوری بر این باورند که او با شمشیر شکسته به پادشاهی رسیده و لیاقت حکومت بر گوگوریو بزرگ را ندارد و این یکی از بزرگترین مشکلات و البته جذابیت های این داستان است.

ساعت پخش سریال امپراطور بادها

کشور بویو با اقتدار پادشاه تسو قدرتمند شده است و ارتش مخفی برای نابودی پادشاهان و دولت ها برنامه ریزی کرده است. در این بین، در زمان تولد شاهزاده موهیول، کشیشان اعلام می کنند که خدایان او را نفرین کرده اند، بنابراین پادشاه باید او را بکشد، اما یوری که نمی تواند احساس پدرانه اش را نادیده بگیرد، او را نمی کشد.

در جایی دیگر او به عنوان یک فرد غیر اصولی بزرگ می شود و وقتی موهیول شخصیت خود را پیدا می کند، او را به عنوان ولیعهد کشور گوگوریو معرفی می کند. در این بین موهیول مشکلات زیادی را پشت سر می گذارد تا بتواند گوگوریوو طن خود را به قدرت منطقه تبدیل کند. به هر حال این داستان را می توان دنباله ای موفق برای سریال پرطرفدارجومونگ دانست.

امپراطور بادها کی پخش می شود؟

عکس جدید بازیگران سریال امپراطور بادها

ساعت پخش مجموعه تلویزیونی امپراطور بادها چه ساعتی است؟ ین سریال از سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۹ در شبکه تماشا پخش می شود و تکرار آن را در ساعت های ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ روز بعد می توانید مشاهده کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال امپراطور بادها

در ادامه به زندگینامه بازیگران این سریال خواهیم پرداخت و همچنین جدیدترین عکس بازیگران مجموعه امپراطور بادها را به شما ارائه خواهیم داد.

سونگ ایل کوک در نقش موهیول

سونگ ایل کوک در نقش موهیول سریال امپراطور بادها

سونگ ایل کوک (Song Il-kook) سونگ ایل کوک متولد ۱ نوامبر ۱۹۷۱ در کره جنوبی ،فارغ التحصیل لیسانس فیلم و تئاتر و فوق لیسانس رشته هنرهای زیبا از دانشگاه چونگجو می باشد

سال ۱۹۹۹ با سریال آیا ما واقعا عاشق بودیم جلوی دوربین رفت و سال ۲۰۰۶ وقتی ۳۵ ساله بود در سریال افسانه جومونگ (Jumong) در نقش جومونگ به شهرت رسید. او در ۱۵ مارس ۲۰۰۸ وقتی ۳۷ ساله بود با یک خانم قاضی دادگستری اهل بوسان بنام جونگ سونگ یو ازدواج کرد و ثمره این زندگی سه پسر دو قولو است.

چوی جونگ وون در نقش یون

بازیگر نقش یون در سریال امپراطور بادها

چوی جونگ وون (Choi Jung-won) متولد ۲۴ آوریل ۱۹۸۱ در کره جنوبی، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دونگوک بوده که با سریال جالب (Cool) سال ۲۰۰۱ جلوی دوربین رفت. او با سریال سقوط ستارگان از آسمان (Stars Falling from the Sky) سال ۲۰۱۰ به شهرت رسید و در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد.

کیم بیونگ کی در نقش سانگا

کیم بیونگ کی در نقش سانگا

کیم بیونگ کی (Byeong-ki Kim) متولد ۲ نوامبر ۱۹۴۸ در کره جنوبی، فارغ التحصیل از دانشگاه چونگ آنگ بوده که با فیلم مردم باویگل (People of Bawigol) سال ۱۹۸۱ جلوی دوربین رفت. او سال ۲۰۰۶ با سریال جومونگ (Jumong) در نقش یونتابال به شهرت رسید و چندین ساله با همسرش جانگ گیونگ هوا ازدواج کرده است.

چوی وون هونگ در نقش جوانی موهیول

چوی وون هونگ در نقش جوانی موهیول

چوی وون هونگ (Choi Won-hong) متولد ۱۴ دسامبر ۲۰۰۰ در کره جنوبی، با سریال آیا میتوانیم عشق را دوباره پر کنیم؟( Can We Refill the Love) سال ۲۰۰۵ جلوی دوربین رفت. سال ۲۰۱۱ با سریال پرنسس من (My Princess) به شهرت رسید.

پارک گان هیونگدر نقش دوجین

دوجین سریال امپراطور بادها

پارک گام هیونگ (Park Gun-hyung) متولد ۱ نوامبر ۱۹۷۷ در کره جنوبی، فارغ التحصیل رشته تئاتر از موسسه هنر سئول بوده که با فیلم (DMZ) سال ۲۰۰۴ جلوی دوربین رفت. او با سریال امپراطور بادها (The Kingdom of the Winds) سال ۲۰۰۸ به شهرت رسید و سال ۲۰۱۴ با همسرش Lee Chae-rim ازدواج کرد و یک فرزند دارد.

اوه یون آه  در نقش هی آپ

هی آپ در سریال امپراطور بادها

اوه یون آه (Oh Yoon-ah) متولد ۲۱ نوامبر ۱۹۸۰ در کره جنوبی، با مدلینگ شروع کرد و با سریال درون طوفان (Into the Storm) سال ۲۰۰۴ جلوی دوربین رفت. سال ۲۰۰۶ با سریال تنها در عشق (Alone in Love) به شهرت رسید و با سانگ هون، مدیر تبلیغاتی در ۵ ژانویه ۲۰۰۷ در هتل امپریال پالاس سئول ازدواج کرد و یک پسر دارد.

جانگ ته سونگ در نقش مارو

بازیگر نقش مارو در سریال امپراطور بادها

جانگ ته سونگ (Jang Tae-sung) متولد ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۰ در کره جنوبی، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دونگوک بوده و با سریال مدرسه ۳ (۳School) سال ۲۰۰۰ جلوی دوربین رفت. او با سریال خدای جنگ (God of War) سال ۲۰۱۲ شناخته تر شد و سال ۲۰۱۳ با همسرش ازدواج کرد

کیم جونگ هوا  در نقش همسر موهیول

همسر موهیول در امپراطور بادها

کیم جونگ هوا (Kim Jung-hwa) متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۳ در کره جنوبی، فارغ التحصیل از دانشگاه زنان دونگدوک بوده که سال ۲۰۰۰ با سریال بدون توقف جدید (Nonstop) جلوی دوربین رفت. او با فیلم دختر جاسوس (Spy Girl) سال ۲۰۰۴ شناخته شد و در ۲۴ آگوست ۲۰۱۳ با آهنگساز و مبلغ موسیقی مسیحی معاصر یو یون سونگ ازدواج کرد و صاحب یک پسر است.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x