فناوری

چگونه محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را برطرف کنیم؟

چگونه محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را برطرف کنیم؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

به گزارش پارت نیوز؛ قوانین و سیاست گذاری های پیچیده اینستاگرام ممکن است هرکاربری را با یکسری محدودیت‌ها روبه رو کند. در این مقاله تصمیم داریم نحوه رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم و به پاسخ این پرسش چگونه محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را برطرف کنیم؟ برسیم.

اگر در حین کار با اپلیکیشن یا شبکه Instagram با خطای We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram یا از این گونه موارد شدید باید بدانید که برای شما محدودیتی درنظر گرفته شده است که بسته به عملکرد شما ممکن است برایتان مشکل‌ساز شود. در این زمینه تصمیم داریم نحوه رفع محدودیت ارسال پیام در اپلیکیشن اینستاگرام را به شما آموزش دهیم که تا در فرصت کوتاهی بتوانید از شر این مشکل خلاص شوید و به کارتان بپردازید.

چگونه محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را برطرف کنیم؟

همانطور که می‌دانید روزانه میلیون‌ها نفر در شبکه اینستاگرام فعالیت می‌کنند که در این میان شرکت Meta که صاحب امتیاز اینستا است برای تامین حفظ حریم خصوصی کاربران باید قوانین جدی و سخت‌گیرانه‌ای را درنظر بگیرد تا از بروز مشکلات برای کاربران در سراسرجهان جلوگیری نماید. در همین راستا اگر به هردلیلی با مشکل محدود شدن ارسال پیام مواجه هستید، باید بدانید که راهکارهای بسیاری برای رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام وجود نداشته است و از فرصت‌های محدود پیش‌رو باید بهترین استفاده را ببرید.

۴ مرحله برای رفع پیام خطای محدودیت اینستاگرام

در ادامه به 4 مورد مهم برای پی بردن به اینکه چگونه محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را برطرف کنیم؟ خواهیم پرداخت.

چگونه محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را برطرف کنیم؟

پست یا استوری که از آن خطا دریافت کرده‌اید را حذف نمایید. گاهی اوقات به دلایل مختلفی نظیر کپی رایت یا صحنه‌های خشونت آمیز، تصاویر یا ویدیوهای شما ازسوی ربات‌های اینستا ریپورت می‌شوند که این موضوع بسته به سابقه شما ممکن است با محدودیت یا حتی حذف اکانت مواجه شود.

ارسال گزارش به اپلیکیشن اینستاگرام. اگر در این زمینه خطایی از سمت شما رخ نداده است می‌توانید درخواست خود را به زبان انگلیسی برای اینستاگرام بفرستید. در این زمینه می‌توانید از گوگل ترنسلیت نیز کمک بگیرید.

تغییر دادن رمز عبور اینستا و فعال کردن تایید دو مرحله‌ای. گاها دیده شده است که برخی اکانت‌ها که از امنیت پایینی برخوردار هستند با محدودیت کاربری از سوی اینستا مواجه می‌شوند.

یک اکانت پشتیبان برای خود بسازید. اگر هرکاری کردید و نتوانستید از مشکل عبور نمایید پیشنهاد می‌شود یک اکانت دیگر بسازید اما اگر اکانت شما بیزنسی بوده باید از طریق گزارش مشکل خود را برطرف کنید.

با چه کارهایی اینستاگرام ما را محدود می کند؟

باید بدانید اینستاگرام محتوای ممنوعه را مسدود می‌کند و برای مقابله با آن هیچگونه چشم‌پوشی و ملاحظات را رعایت نمی‌کند. همانطور که می‌دانید حفظ حریم خصوصی کاربران در اینستا از هرچیزی مهم‌تر است و بخش امنیتی این سرویس در تلاش است تا از انتشار تصاویر و ویدیوهای ممنوعه نظیر محتویات خشونت‌آمیز، تصاویر و ویدیوهای مرتبط با محتواهای جنسی، دروغ پراکنی و تشویق کاربران به انجام کارهای غیرانسانی، خرید و فروش اسلحه و مشروبات الکلی، تجویز داروی غیرقانونی، قمار، آزار و اذیت دیگران و حتی قلدری، تهدیدهای مجازی و موارد این چنینی جلوگیری نمایید.

فالو کردن چند نفر باعث محدودیت اینستاگرام می شود؟

از دیگر دلایلی که سبب محدود شدن شما خواهد شد فالو کردن بیش از ۲۰۰ کاربر درطول روز می‌باشد. در این زمینه شما حق این را ندارید که بیش از ۲۰۰ کاربر را در یک روز فالو کنید که در صورت بروز این اقدام با محدودیت‌های مختلف و جدی مواجه خواهید شد.

چگونه محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را برطرف کنیم؟

تعداد لایک و کامنت های مجاز در اینستاگرام

به این موضوع نیز توجه داشته باشید که لایک و کامنت‌ها در طول روز نیز محدود هستند که در این زمینه شما فقط می‌توانید در یک روز 1000 لایک و 200 نظر(کامنت) انجام دهید. ارسال پیام یا نظر بیشتر می‌تواند اکانت شمارا به عنوان اسپم معرفی نماید و همین موضوع سبب محدودیت اکانت شما شود.

استفاده از تغییر دهنده ای پی (فیلترشکن) که درهر بار اتصال با IP جدیدی به اینستا وصل می‌شوند یکی دیگر از دلایل محدود شدن اکانت می‌باشد که در این زمینه پیشنهاد ما به شما استفاده از پروکسی ثابت است.

سخن پایانی

معرفی راهکارهای مربوط به رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام درکنار نکات تکمیلی در خصوص جلوگیری از محدود شدن اکانت دراختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه سعی شد به تمامی موارد موجود اشاره شود. باتوجه به توضیحات فوق دیدگاه شما عزیزان نسبت به این مطلب آموزشی چیست؟ ایا توانستیم نیاز شما جهت برطرف نمودن این مشکل را ارائه دهیم؟ اکنون می‌توانید نظرات و پیشنهاداتی که مدنظر دارید را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و از این طریق به تکمیل شدن این نوشته کمک نمایید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x