فناوری

چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم؟ + راه های افزایش ممبر ایتا

اگر شما نیز مانند خیلی‌ها یک کانل یا گروه در ایتا دارید حتما این سوال در ذهن تان به وجود آمده که چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم؟

به گزارش پارت نیوز؛ چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم؟ افزایش ممبر ایتا eitaa جزو مهمترین چیزها برای یک مدیر گروه یا کانال در پیام‌رسان ایتا است، حال اگر می‌خواهید افزایش ممبر ایتا داشته باشید و روش های افزایش ممبر ایتا را یاد بگیرید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم؟

مهم‌ترین عامل موفقیت یک گروه یا کانال ایتا قطعا ممبر آن است هرچقدر که شما افزایش ممبر ایتا داشته باشید می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتری به دست آورید این‌گونه شما بهترین نتیجه را از پیام‌رسان ایتا دریافت خواهید کرد، حال به راهکارهایی برای جذب و افزایش ممبر ایتا می‌پردازیم که می­تواند باعث افزایش ممبر ایتا شما بشود پیشنهاد می‌کنیم که راهکارها را جدی بخوانید تا باعث افزایش ممبر ایتا شما بشود.

  1. انتخاب عکس پروفایل مناسب برای جذب مخاطب در ایتا

انتخاب عکس هدفمند و جذاب می‌تواند در مشترک شدن ممبر ها تاثیرگذار باشد به همین علت باید بهترین عکس پروفایل را از اینترنت دانلود کنید و یا با استفاده از برنامه‌های اندرویدی مانند پیکس آرت یا برنامه های ویندوزی مانند فتوشاپ یک عکس پروفایل برای کانال یا گروه ایتا خود طراحی کنید تا باعث حاصل بهترین نتیجه برای شما در پیام‌رسان ایتا بشود.

  1. ایجاد برند در نام‌گذاری گروه یا کانال ایتا

سعی کنید یک اسم ( برند ) خوب برای کانال یا گروه ایتا خود در نظر بگیرید تا وقتی ممبر ها اسم برند شما را می‌شنوند یاد گروه یا کانال ایتا شما بیوفتند این‌گونه می‌توانید بهترین نتیجه را از افزایش ممبر ایتا دریافت کنید البته باید نام برند شما جذاب و مناسب باشد تا باعث نتیجه گردد.

  1. رعایت سئو در نام‌گذاری کانال یا گروه ایتا

یکی دیگر از سوالاتی که بین کاربران وجود دارد این است که با استفاده از سئو چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم؟ رعایت سئو در نام‌گذاری کانال یا گروه می‌تواند موجب دیده شدن شما در نتایج جستجو پیام‌رسان ایتا بشود به همین دلیل باید آن را رعایت کنید به این منظور فقط کافیه بعد از نام برند عنوان مرتبط را در عنوان بنویسید مانند ( پارت نیوز | سایت خبری) ابتدا نام برند و سپس یک جداکننده و عنوان فعالیت موردنظر، حال این عملکرد میتواند در سئو تاثیردار باشد و موجب افزایش ممبر ایتا بشود.

  1. انتشار بهترین پست ها در جهت افزایش ممبر ایتا

را های افزایش عضو در ایتا

ممبر های شما به کیفیت بالایی از نظر محتوایی نیاز دارند. پس هم زمان که از خودتان می‌پرسید چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم از خودتان بپرسید چگونه محتوای خوب تولید کنیم؟ به این منظور پیشنهاد می‌کنیم ابتدا بهترین محتوای مرتبط را پیدا کنید سپس آن را آنالیز کنید و در صورتی که مطابق میل شما بود آن را منتشر کنید این‌گونه حجم کیفیت پست‌های شما در ایتا افزایش پیدا می‌کند و ممبر ها متوجه کیفیت بالا پست شما می‌شوند و شما را به بقیه معرفی می‌کنند که حاصل افزایش ممبر ایتا می‌شود.

  1. زمانبدی مناسب برای افزایش ممبر ایتا

زمانبدی در افزایش ممبر ایتا فوق العاده تاثیرگذار است به همین علت می‌توان گفت که زمابندی جزو معیارهایی است که خیلی‌ها رعایت نمی‌کنند و برای رعایت آن فقط کافیه که پست‌های دلخواه خود را طبق زمانبدی منتشر کنید مثلا اگر قصد دارید هر روز یک پست در گروه یا کانال ایتا خود منتشر کنید مثلا آن را هر روز ساعت 10صبح بگذارید این امر در افزایش ممبر ایتا تاثیر به سزایی دارد.

  1. درخواست معرفی به دوستان در جهت افزایش ممبر ایتا

می‌توانید به جای اینکه مدام از خودتان بپرسید چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم از دیگران بخواهید این کار را افزایش دهند. هنگامی که مطلب یا نوشته‌ای در گروه یا کانال خود منتشر کنید در انتهای آن درخواست کنید که ممبر هایتان این مطلب را برای دیگران ارسال کنند سپس لینک کانال ایتا خود را بگذارید اینگونه وقتی ممبر از پست‌های شما خوشش بیاید و آن را برای دیگران بفرستد باعث می‌شود که دیگران با گروه یا کانال شما آشنا بشوند و مشترک کنند اینگونه افزایش ممبر ایتا خواهید داشت.

چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم و به 500 ممبر برسانیم؟

راه های افزایش ممبر در ایتا

آیا در پیامرسان ایتا نیاز به 500 ممبر رایگان ایتا دارید یا 1000 ممبر رایگان ایتا؟ اتفاقا هیچ فرقی نمی‌کند شما 500 ممبر ایتا بخواید یا 1000 ممبر ایتا وقتی شما معیارهای گفته شده در این مقاله را رعایت کنید به افزایش ممبر ایتا فوق العاده بالایی دست پیدا می‌کنید زیرا هرچقدر اصول و راهکارها را مداوم تر انجام بدهید با نتیجه بهتری دست پیدا خواهید کرد.

راهکار افزایش ممبر فیک ایتا و ممبر واقعی ایتا

راهکارهای بسیاری وجود دارد که از طریق آن می‌تواند باعث افزایش ممبر فیک ایتا و یا حتی ممبر واقعی ایتا شد که البته این مورد برای افزایش بازدید فیک ایتا و یا حتی افزایش بازدید واقعی ایتا هم صدق می‌کند اما خب با این حال قبل از شروع ارائه راهکارها به معایب و مزایا ممبرهای واقعی و فیک می­پردازیم :

ممبر فیک ایتا: افزایش ممبر فیک ایتا باعث افزایش اعتبار کانال یا گروه شما در ایتا می‌شود اما بااین‌حال باید تعادل رو بین بازدید کنندگان حفظ کنید به علت اینکه ممبر فیک ایتا کانال یا گروه شما قابل تشخیص نباشد.

ممبر واقعی ایتا: افزایش ممبر واقعی ایتا باعث رشد فوق العاده کانال یا گروه شما می‌شود و از طرفی اگر شما مدیر یک کسب‌وکار بوده باشید بدون شک مشتریان زیادی از طریق ممبر واقعی ایتا دریافت خواهید کرد.

خب به توضیحات ممبر فیک ایتا و ممبر واقعی ایتا   اینکه چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم پرداختیم حال به راهکارهای افزایش ممبر واقعی و فیک ایتا می‌پردازیم.

دانلود برنامه، اپلیکیشن، نرم افزار افزایش ممبر ایتا رایگان

یکی از کوتاه‌ترین مسیرهایی که در پاسخ به این سوال، چگونه ممبر ایتا را افزایش بدهیم به ذهن هرکس می‌رسد دانلود نرم افزار افزایش ممبر ایتا است. درحال حاضر می‌تواند با نرم‌افزار افزایش ممبر ایتا کار کرد و رایگان ممبر ایتا دریافت کرد البته تقریبا تمامی نرم افزار افزایش ممبر ایتا رایگان گفته‌اند که ممبر واقعی وارد کانال یا گروه شما می‌کنند که این خلاف صحبت‌هایشان است.

یعنی بااینکه میگویند ممبر ها واقعی هستند اما فیک می‌باشند یا بهتر است بگوییم غیرفعال می‌باشند زیرا کاربران برنامه، اپلیکیشن یا همان نرم‌افزار اکانت های جعلی ( فیک ) می‌سازند سپس با آن‌ها اقدام به کار با نرم افزارهای افزایش ممبر ایتا می‌کنند تا به‌صورت رایگان ممبر ایتا دریافت کنند سپس این طبق روال نرم افزار همین اکانت های فیک شما را دنبال می‌کنند و به ممبر شما تبدیل می‌شوند.

درسته یک نرم‌افزار درحال کار با کاربر واقعی است اما اکثر اکانت هایی که در این جور نرم افزارها است معمولا بدون فعالیت یا همان فیک هستند و درصد کمی معمولا واقعی و فعال هستند اما خب به‌صورت کلی می‌توانید با برنامه، اپلیکیشن یا همان نرم افزار افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا به خوبی کارکنید و به هدف دلخواه خود دست یابید ولی در این راه تکنیک‌هایی وجود دارد که در دوره افزایش ممبر ایتا گفته شده است که می‌توانید به ابتدا مقاله مراجعه کنید و دوره را تهیه کنید.

ربات افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا رایگان

چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم؟ - ربات ایتا

درحال حاضر ربات‌هایی بانام‌های ربات افزایش ممبر ایتا یا ربات افزایش بازدید ایتا رایگان وجود دارد که کاربردهای گفته شده را دارند اما بعضی از این ربات ها حساس کار می‌کنند و به علت تکرار یکسره یک کار ممکن است از سمت پیام‌رسان ایتا محدود شوند و قطعا این محدودیت باعث ضرر به اکانت ایتا شما می‌شود و معمولا ریسک ربات‌های افزایش ممبر ایتا از نرم افزارهای افزایش ممبر ایتا بیشتر است ولی با این بعضی از این ربات‌ها شما را به هدف دلخواه خود می‌رسانند که البته با این حال باید مواظب باشید تا کار غیرمعمولی رخ ندهد.

سایت افزایش ممبر رایگان ایتا

در جواب این سوال که چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم برخی پاسخ می‌دهند از سایت‌های افزایش ممبر استفاده کنیم. بسیاری از کاربران پیامرسان ایتا به دنبال سایت افزایش ممبر رایگان ایتا می‌باشند که متاسفانه چنین سایتی درحال حاضر وجود ندارد اما با این حال سایت‌هایی وجود دارند که ممبر واقعی یا ممبر فیک ایتا را به شما می­فروشند که طبق نظرات کاربران حتی به گفته خود سایت‌ها که می­گویند ممبر ها واقعی اند باز هم واقعی نبوده است .

البته این نظرات اکثر کاربرانی بوده است که از این نوع سایت‌ها خرید کرده‌اند و قطعا سیاست هر سایت با سایت دیگر متفاوت می‌باشد اما پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه به دنبال سایت افزایش ممبر رایگان ایتا بروید و به قول معروف ماهی بگیرید، خودتان ماهیگیری را یاد بگیرید و هر موقع دلتان می‌خواهد ماهی بگیرید که از طریق دوره ابتدا مقاله می‌توانید فوت‌وفن افزایش ممبر رایگان ایتا را یاد بگیرید.

چگونه ایتا را هک کنیم و ممبر بگیریم؟

یکی از پاسخ‌های اشتباهی که به سوال چگونه ممبر ایتا را افزایش دهیم داده می‌شود این است که به سراغ هک ایتا بروید. درحال حاضر کلماتی با عنوان هک ایتا بسیار در موتورهای جستجو مانند گوگل سرچ یا همان جستجو می‌شود اما پیشنهاد می‌کنیم اصلا به دنبال راهکارهای سیاه نروید و سعی نکنید از طریق هک ایتا بتوانید افزایش ممبر ایتا داشته باشید زیرا هک ایتا یک مسئله کاملا گسترده است که به‌صورت کلی خلاف قوانین است و ممکن است هک ایتا برای شما مشکلاتی ایجاد کند به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اصلا سمت هک ایتا نروید.

انتهای مطلب

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا ممنونم که این مسئله رو برای من روشن کردید
چند نفر پیام داده بودند ۳۰۰ میگیرم یاد بدم چطور ممبر رایگان بگیری فکر کردند ما غاقیم

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x