مد

10مدل لباس کودکانه ترند و جذاب برای درخشیدن کودکتان!

اگر به دنبال انواع مدل لباس کودکانه جدید و بسیار شیک هستید تا با آن زیبایی کودک تان را دو چندان کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ با فرا رسیدن فصل بهار یکی از دغدغه های والدین تهیه لباس برای فرزندان کوچکشان است. بسیاری از کسانی که به تازگی پدر و مادر شده اند، تجربه چندانی در انتخاب لباس کودک ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از والدین هستید، این مطلب به شما کمک می کند، بهترین ها را برای کوچولوهای دلبندتان انتخاب کنید.

انواع مدل لباس کودکانه جدید

در ادامه به انواع لباس برای کودکان که می تواند بسیار در زیبایی و شیک پوشی آن ها تاثیر گذار باشد خواهیم پرداخت.

پیراهن چین دار

انواع مدل پیراهن کودکانه

اگر فرزندتان دختر است، خیلی راحت می توانید برای زیبا و خوش پوش تر شدنش برای او پیراهن بخرید. استایل پیراهن چین دار کوتاه با رنگ بهاری، جوراب شلواری و رویه آستین بلند یا آستین سه ربع برای کودک در این سن مناسب بوده و می‌تواند مانع از احساس سرما شود. یک جفت کفش عروسکی تکمیل کننده خوبی برای این استایل خواهد بود.

پیراهن و شلوار جین

ست اسپرت همیشه گزینه مناسبی برای مدل لباس کودکانه است. فرقی نمی کند کودک شما پسر باشد یا دختر، این ست بسیار زیبا برای کودک در عید نوروز مناسب است. ترکیب شلوار جین و تی‌شرت برای کودکان مناسب اسـت.

اگر به فکر انتخاب یک شلوار مناسب و خوش‌ترکیب هستید، حتما یک شلوار جین انتخاب کنید و آن را با پیراهن و یا یک تی‌شرت ست کنید. شلوار جین با بندینک با یک ژاکت سورمه‌ای ترکیبی زیباست. برای تکمیل این ست می‌توانید از یک جفت کفش اسنیکرز استفاده کنید.

تیشرت و شلوارک

تیشرت و شلوارک کودکانه

در روزهای گرم بهاری می توانید برای فرزندتان، شلوارک بپوشانید. ست تیشرت و شلوارک احساس راحتی بیشتری به بچه‌ها می دهد.اگر متوجه شدید هوا خنک است، می‌‎توانید از طریق پوشاندن جوراب شلواری رنگی از کودک در برابر سرما مراقبت کنید.کفش عروسکی یا کفش تخت بندی برای تکمیل شلوارک، جوراب شلواری و تی شرت ایده‌آل خواهد بود.

پلیور

آب و هوا در فصل بهار مدام در حال تغییر است و برخی بچه ها حاضر نیستند به همین زودی‌ها از بلوزهای گرم و نرم زمستانی ‌دل بکنند؛ شما می توانید برای این فصل یک پلور ظریف بخرید، پلوری که رنگ و لعابش با رنگ ست آنها جور باشد.و به او بگویید روی تی‌شرتش این پلیور را بپوشد.

ست کژوال

مدل لباس کودکانه برای پسر

استایل کژوال یا غیر رسمی امسال برای کودکان هم ترند شده است. اگر می خواهید به یک میهمانی غیر رسمی بروید و در عین حال می خواهید که کودکتان در لباسی که به تن دارد احساس راحتی کند، استایل کژوال را امتحان کنید. این استایل، به دلیل راحتی و کاربردی بودن آن، برای کودکان بسیار مناسب است.

لباس های طرحدار

استفاده از پارچه های طرحدار یکی دیگر از ایده هایی که طراحان برای لباس کودکان در عید به کار می گیرند. طرح های راه راه، گلدار، خال خالی و… می توانند یک لباس ساده را از این رو به آن رو کنند و به آن هیجان بدهند. بنابراین اگر می خواهید استایل کودکتان را از سادگی در آورید، لباس های راه راه و گلدار، طرح های حیوانات و کارتونی، ارتشی، طرح های لوگویی و… برای کودک بخرید.

کاپشنانواع لباس ترند کودکانه

اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید، برای دید و بازدید نوروزی کاپشن، کاپشن یک انتخاب خوب است؛ مخصوصا وقتی با یک جین آبی همراه شود. سعی کنید کاپشنی برای کودک بخرید که سبک و تا حدودی نازک باشد.

بلوز و دامن پفکی

یک مدل لباس کودکانه دیگر که دخترها عاشق آن هستند لباس های پفی است. پس برای ساخت یک استایل زیبا برای فرزندتان یک دامن دخترانه توری پف‌دار یا دامن پیلی دار و رنگی انتخاب کرده و بسته به رنگ دامن، سراغ انتخاب رنگ بلوز آستین سه ربع یا آستین کوتاه بروید. برای تکمیل این ست می توانید یک جفت کفش عروسکی یا کتانی آل استار ساق بلند و یک کت اسپرت را هم به این استایل اضافه کنید.

مدل لباس پرنسس

مدل لباس پرنسسی کودکانه

این لباس با یک بالشتک پر شده، تور، پوف و چیدمان سطح آستین تمام شده است. بافت‌های گلبرگی و جواهرات به عنوان جزئیات جلوه دهنده این لباس هستند. این لباس‌ها برای مجالس شبانه، مراسم عروسی و مراسم‌های خاصی که به صورت رسمی برگزار می‌شود، مناسب هستند.

مدل لباس کودکانه فانتزی

این لباس‌ها با طراحی‌های خاص و فانتزی تولید می‌شوند. این لباس‌ها معمولا با توجه به شخصیت مورد علاقه کودکان، مانند شخصیت‌های انیمیشنی، ابرقهرمان‌ها و غیره، طراحی شده‌اند. این لباس‌ها برای جشن‌های تولد، هالووین و کارناوال، مناسب هستند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x