مد

16 استایل جدید مانتو کتی در 1403 + عکس

مانتو کتی در 1403، جز ترندهای سال در تمامی فشن شوها است.  و خانم های ایرانی جز عاشقان این دسته از مانتو کتی ها می باشند، چرا که بسیار پرکاربرد هستند و می توان آن را در جاهای  زیادی استفاده کرد.

به گزارش پارت نیوز؛ مانتو کتی در 1403، طرفداران زیادی پیدا کرده است همچنین برای عید نوروز مانتو کتی را همراه جلیقه و شلوارش به صورت ست در بازار عرضه می کنند که شما اگر جز افرادی باشید که لباس یک رنگ دوست داشته باشید انتخاب خوبی برایتان است.

اکثر خانم های جوان از مانتو کتی استفاده زیادی می کنند و با ترند شدن مانتو کتی در 1403، این مانتو در رنگ و طرح های مختلف تولید شده است که برای ست کردن آن نیاز به کمی سلیقه و آشنایی با مد دارید تا استایل شیکی داشته باشید.

انواع مانتو کتی در 1403

مانتو کتی معمولاً فیت تن است و دارای یقه و دکمه هایی است که در جلوی آن قرار دارد. این لباس برای فصل پاییز و بهار بسیار مناسب است. همچنین، مانتو کتی می تواند برای موقعیت های رسمی و غیررسمی استفاده شود.

مانتو کتی ساده

مانتو کتی ساده

مانتو کتی ساده یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزمره است. طراحی این نوع مانتو بسیار ساده و کلاسیک است و اصولا از جنس پارچه های نخی یا الیاف مصنوعی است. این نوع مانتو کتی هم دارای طرح های جلو بسته است و همچنین طرح های جلو بسته. اندازه این نوع مانتو معمولا تا زانو یا کمی کوتاه تر است.

مانتو کتی اسپرت

مانتو اسپرت

 

مانتو کتی اسپرت، برای استفاده روزمره است، جنس این مانتو از پارچه های لطیف و نرم است تا استفاده از آن راحت باشد و شما در طول روز در این مانتو احساس راحتی کنید. کاربرد این مانتو چون سبک و راحت است برای محل کار یا خرید و حتی قدمی زنی کوتاه مدت می تواند انتخاب مناسبی باشد.

مانتوکتی مجلسی کارشده

مانتو کارشده

کاربرد این دسته از مانتو کتی در مجلسی و میهمانی های خاص است، زیرا کارشده هستند و مناسب روزمره نیستند این مانتو کتی در جنس های کرپ هستند که خیاط با استفاده از نخ و سنگ های تزیینی روی آن کار می کند تا طرحی مجلسی درآن ایجاد کند.

با مانتو کتی چهارخانه جذاب تر باشید

مانتو کتی چهارخونه

 

بلیزرهای طوسی با طرح‌های چهارخانه جز محبوب‌ترین مانتو کتی در1403 هستند. شما می‌توانید یک مانتو کتی طوسی چهارخانه را هم به همراه شلوار جین آبی و هم شلوار جین مشکی ست کنید. در نهایت، یک جفت کتانی سفید رنگ یا یک جفت نیم بوت مشکی پاشنه بلند، جذابیت بیشتری به استایل شما خواهد بخشید.

ست کردن شلوار با مانتو کتی

مانتو کتی با توجه به جنس و قدی که دارد همچنین فصلی که می پوشید با شلوارهای متفاوتی ست می شود، که  ست کردنش کاربسیار راحتی است. ما در این قسمت به چند مورد از شلوارهایی که با مانتو کتی ست می شود می پردازیم.

مانتو کتی با شلوار راسته

شلوار راسته، یک مدل شلوار خاص و کلاسیک است که به علت سادگی و فرم رسمی آن، از دیرباز مورد استقبال خانم‌های شیک پوش بوده است. این مدل شلوار هیچ وقت از مد نیوفتاده و با انواع‌ مدل‌های مانتو قابلیت ست شدن دارد. اگر به دنبال داشتن استایلی رسمی و شیک با مانتو کتی خود هستید، پوشیدن مانتو کتی با شلوار راسته یک انتخاب عالی برای شماست.

شلوار راسته در واقع شلواری است که میزان گشادی آن در کل طول شلوار ثابت است و در جایی تنگ‌تر یا گشادتر نیست. شلوار راسته معمولا دارای جیب و همچنین کمربند است که این موضوع به خاص بودن استایل آن می‌افزاید. شلوار راسته با انواع مدل‌های پارچه مانند نخی، کتان و حتی جین طراحی و دوخته می‌شود.

کیف و کفش با مانتو کتی راسته

اگر با مانتو کتی خود شلوار راسته می‌پوشید، پوشیدن کفش پاشنه بلند و باریک انتخاب بسیار جذابی برای شما است. همچنین می‌توانید از کیف‌های مجلسی کوچک ست با کفش خود استفاده کنید.

شلوار بوت کات انتخابی خلاقانه

شلوار بوت کات با مانتو کتی

این شوار ست زیبا و ترندی با مانتو کتی در 1403، است. ترکیب مانتو کتی با شلوار بوت کات نیز یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی است که شما می‌توانید در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی داشته باشید. شلوار بوت کات در واقع همان شلوار دمپا گشاد است. این شلوار در قیمت بالایی خود تنگ بوده و هر چه پایین‌تر می‌آید گشادتر می‌شود. برای داشتن یک استایل جذاب با مانتو کتی و شلوار بوت کات خود، می‌توانید از شلوار هم رنگ با مانتو کتی خود یا مکمل با آن استفاده کنید. همچنین پوشیدن یک کفش پاشنه بلند شیک تیپ شما را زیباتر جلوه خواهد داد.

شلوار چاکدار استایل مجلسی

شلوار چاک دار

شلوار چاکدار یک مدل بسیار زیبا شلوار است که بیشتر در مهمانی‌ها و مجالس کاربرد دارد. این شلوار جذاب شبیه شلوار بوت کات یا دمپا گشاد است با این تفاوت که در قسمت پایین خود چاک دارد. این مدل شلوار را می‌توانید با مانتو کتی خود ست کرده و در مهمانی‌ها استایلی خاص داشته باشید.

می‌توانید از ترکیب رنگ‌های نود، رنگ‌های مکمل و یا حتی پوشیدن رنگ‌های متضاد هم استفاده کنید. شلوار چاکدار مشکی یکی از پرفروش‌‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌های این شلوار است.

کفش مناسب شلوار چاکدار

پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند و ظریف در این استایل، یک تیپ بسیار شیک و مناسب مجالس و مهمانی‌ها به شما خواهد داد. می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند ظریف و بندی و همچنین کفش‌هایی با پاشنه باریک و بلند استفاده کنید.

استایل مانتو کتی با شلواربگ

شلوار بگ در استایل جدید

انواع شلوار بگ با پارچه‌های مختلف و در رنگ‌های متفاوت دوخته می‌شود. باید بسته به رنگ و مدل مانتو کتی خود شلوار بگ ست با آن را انتخاب کنید. به طور مثال می‌توانید از ترکیب مانتو کتی مشکی با شلوار جین بگ آبی روشن استفاده کنید و یا مانتو کتی سفید خود را با شلوار بگ مشکی ست کنید.

کفش مناسب با شلوار بگ و مانتو کتی

این شلوار در فصل تابستان با صندل راحت و زیبا انتخاب  خوبی است . همچنین در فصول سرد سال از بوت با پاشنه بلند و متوسط می توانید استفاده کنید.

مانتو کتی با سرهمی

سرهمی با مانتو کتی

استایل مانتو کتی در 1403 با سرهمی از انتخاب های جذاب و اسپرت برای خانم های جوان و پرشور و نشاط است. سرهمی بسیار راحت و سبک است اگر در جنس های نخی باشد. سرهمی جنس های مختلفی از جمله کتان و جین دارد که شما با توجه به جنس کت خود می توانید با آن ست کنید.

 استایل کیف و کفش با سرهمی و مانتو کتی

برای تکمیل شدن استایل خود، می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند شیک و کیف‌های دستی زیبا و خاص در کنار مانتو کتی با سرهمی خود استفاده کنید.

با مام استایل چگونه مانتو کتی ست کنیم ؟

مام استایل با مانتو کتی

شلوار مام استایل یکی از انواع مدل‌های شلوار است که امروزه طرفداران زیادی بین خانم‌های جوان دارد. شلوار مام استایل در جنس های مختلف، جین و لنین و کتان بوده  و دارای فاق بلند است. این مدل شلوار باسن شما را بزرگ‌تر و شما را قد کوتاه‌تر از حالت عادی نشان خواهد داد. شلوار مام استایل بسیار راحت و زیبا بوده و شما می‌توانید از ترکیب مانتو کتی با شلوار مام استایل در مهمانی‌ها و بیرون رفتن‌های خود استفاده کنید.

شلوار اسکینی با مانتو کتی برای خانم های ظریف

شلوار جین اسکینی رنگ‌های گوناگونی دارد. شما می‌توانید با توجه به رنگ مانتو کتی خود شلوار جین اسکینی خود را انتخاب کنید. به طور مثال برای داشتن استایلی با مانتو کتی مشکی با شلوار جین شما می‌توانید از شلوار جین مشکی و حتی شلوار جین آبی استفاده کنید.

استفاده از اکسسوری با مانتو کتی

برای انتخاب اکسسوری به قد، مدل آستین و یقه کت توجه داشته باشید. اگر آستین  کت سرب است از ساعت و دستبند حتما استفاده کنید تا جلوه زیبایی داشته باشد. همچنین از گردنبد های بلند روی کت می توانید با توجه به رنگ استایلتان استفاده کنید. اگر کت شما طرح شلوغی ندارد، گوشواره نیز انتخاب خوبی است با توجه به اینکه کت شما مجلسی است یا ساده گوشواره مناسب با فضا را انتخاب کنید. اگر شما علاقه مند به انگشتر نیز باشید به راحتی با کت استفاده می شود و شمارا به یک فرد خوش تیپ تبدیل می کند.

دامن و کت استایل کلاسیک وجدید

کت و دامن

در استفاده از دامن غافل نشوید به ویژه افراد قدبلند چرا که دامن مناسب افراد با قدهای متوسط و روبه بالا می باشد. دامن را با مانتو کتی کوتاه و بالای زانو بپوشید تا ترکیب جذابی را به شما بدهد. دامن و کت را همراه کفش پاشنه بلند یا نیم بوت ست کنید، همچنین کیف طریف و کوچکی را با این استایل انتخاب کنید.

انتخابی جسورانه با هودی و مانتو کتی در1403

شاید واقعا دور از ذهن به نظر برسد؛ اما اگر به دنبال کردن استایل سلبریتی‌ها علاقه مند باشید، حتما دیده‌اید که چگونه یک بلیزر را به همراه یک هودی و شلوار جین ست می‌کنند. حتی در بعضی از موارد، به جای شلوار جین، می‌توانید شلوار اسلش هم بپوشید. برای جذاب‌تر کردن ظاهرتان، به عنوان اکسسوری، از یک کلاه کپ استفاده کنید.

انتهای مطلب/آ.ع

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x