گردشگری

تصاویر باغ گل دبی؛ بهشتی کوچک در دل کویر سوزان امارات

در دل کویر سوزان و لابه لای برج های سربه فلک کشیده امارات باغ گل بسیار زیبایی خودنمایی می کند.

به گزارش پارت نیوز؛ در میانه ی کویر سوزان امارات، جایی که آسمان‌خراش‌ها و ابر برج‌ها خودنمایی می‌کنند، گویی بهشت کوچکی از گل‌ها و رنگ‌ها پدید آمده است. باغ گل دبی یا باغ معجزه، این روزها به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر پرآوازه، درخششی بی‌نظیر دارد و هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند.

تصور کنید در میان انبوهی از گل‌های رنگارنگ قدم می‌زنید، عطر دل‌انگیز گل‌ها مشامتان را نوازش می‌دهد و مجسمه‌های غول‌پیکر ساخته شده از گل، شما را به دنیای خیال و افسانه می‌برند. این‌ها تنها بخشی از زیبایی‌هایی هستند که در انتظار شما در باغ گل دبی هستند.

در این قسمت، سفری به این باغ رویایی خواهیم داشت و با گوشه و کنار آن آشنا می‌شویم. پس آماده‌ی سفری رنگارنگ و پرماجرا به باغ گل دبی باشید.

باغ گل دبی

معرفی باغ گل دبی یا میراکل گاردن دبی

باغ گل دبی یا میراکل گاردن دبی، که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی تبدیل شده است. وسعت این باغ ۷۲ هزار مترمربع است و در آن بیش از ۵۰ میلیون گل از انواع مختلف وجود دارد. باغ گل دبی به قدری زیبا و چشم‌نواز است که در همان سال اول افتتاح، نام خود را در کتاب گینس به عنوان بزرگ‌ترین باغ گل دنیا ثبت کرد. اما زیبایی این باغ تنها به گل‌های رنگارنگ آن ختم نمی‌شود. معماری و طراحی باغ نیز بسیار خلاقانه و چشم‌گیر است. در هر گوشه از باغ، مجسمه‌های غول‌پیکر ساخته شده از گل را می‌بینید که با ظرافت تمام طراحی شده‌اند.

باغ گل دبی همچنین میزبان جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف است. در طول سال، جشنواره‌های مختلفی مانند جشنواره گل لاله، جشنواره پروانه‌ها و جشنواره نور در این باغ برگزار می‌شود. بهترین زمان بازدید از باغ گل دبی در فصل‌های خنک سال، یعنی از ماه نوامبر تا مارس است. در این زمان، هوا خنک و دلپذیر است و می‌توانید از قدم زدن در میان گل‌ها لذت ببرید. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌انگیز هستید، بازدید از باغ گل دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

باغ گل دبی

باغ گل دبی کجاست؟ باغ گل دبی، گویی تکه‌ای از بهشت را در دل کویر سوزان امارات به ارمغان آورده است. این باغ رویایی، با انبوهی از گل‌های رنگارنگ و مجسمه‌های غول‌پیکر ساخته شده از گل، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. اما این باغ زیبا در کجای دبی واقع شده است؟ باغ گل دبی یا باغ کل معجزه دبی در منطقه البرشا جنوبی دبی، در خیابان شیخ زاید قرار دارد. شاید با خود فکر کنید که این باغ از مرکز شهر دور است. اما نگران نباشید، دسترسی به این باغ به راحتی و از طریق وسایل حمل و نقل عمومی امکان‌پذیر است.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x