فیلم و سریال
ترند

تغییر چهره بازیگران سریال «یوسف پیامبر» پس از 20 سال!

در سریال «یوسف پیامبر» بازیگرانی از جمله؛ مصطفی زمانی،کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات و بازیگران برجسته دیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور ساخته شده است. این سریال به زودی از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

سریال یوسف پیامبر کی پخش می شود؟

سریال «یوسف پیامبر» از سه‌ شنبه ۱۶ آبان جایگزین سریال نون خ خواهد شد. این سریال هر شب ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بازیگران زن سریال یوسف پیامبر

تغییر چهره بازیگران سریال یوسف پیامبر

در ادامه تغییر چهره این بازیگران را پس از گذشت حدود 20 سال خواهید دید.

مصطفی زمانی؛ یوزارسیف

مصطفی زمانی اهل فریدون کنار بوده و 31 خرداد سال 1361متولد شد. او با بازی در سریال محبوب و پرطرفدار یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید. از بچگی عاشق بازیگری بوده وقتی وارد دانشگاه شد به بازیگری در تئاتر پرداخت. وی هنوز ازوداج نکرده و مجرد می باشد.

یوزارسیف

کتایون ریاحی؛ زلیخاه

کتایون ریاحی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان است. او در تاریخ 10 دی 1340 در تهران متولد شد. بازی در سریال “یوسف پیامبر” و “پس از باران” شهرت زیادی را برای کتایون ریاحی به ارمغان آورد. او پس از یک ازدواج ناموفق درحال حاضر متاهل بوده و دارای فرزند است. تحصیلات این بازیگر ایرانی کارشناسی ادبیات و انسان شناسی است.

تغییر چهره زلیخواه

محمود پاک نیت؛ یعقوب

محمود پاک نیت یکی دیگر از بازیگران سریال یوزارسیف می باشد. وی متولد دهم دی ماه سال 1331 و اهل کازرون استان فارس است.کارش را با تئاتر آغاز کرده، در سریال معروف روزی روزگاری به شهرت رسید و همسر او مهوش صبرکن بازیگر شناخته شده ی ایرانی است. میزان تحصیلات این بازیگر دیپلم است.

محمود پاک نیت

لیلا بلوکات؛

لیلا بلوکات  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر   است که در اینن سریال به ایفای نقش پرداخته است. وی متولد 4 آذر 1361 در تهران می باشد. لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.
لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر

الهام حمیدی؛ آثنات زن یوزارسیف

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در تاریخ 8 آذر 1356 در تهران و در خانواده هنری به دنیا آمد. وی تحصیلاتش را در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گذرانده است.

این بازیگر معروف کشورمان اولین بار در 20 سالگی یعنی در سال 1376 ازدواج کرد که در آن زمان هنوز به هنر بازیگری نمی پرداخت و معروف نشده بود اما زندگی مشترک او چندان دوام نداشت و چیزی نگذشت که به طلاق ختم شد.
پس از نزدیک به 20 سال مجردی از زمان طلاقش در تاریخ 13 بهمن 1397 در صفحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج مجددش داد. نام همسر او علیرضا صادقی است که فعالیت هنری ندارد.الهام حمیدی در سریال یوسف پیامبر

امیر حسین مدرس؛ ایناروس

امیرحسین مدرس متولد شهریور ماه سال 1349 در تهران مجری ، خواننده ، شاعر ، نویسنده و بازیگر میباشد، او از سال 1365 در صدا وسیما مشغول به کار است. مدرس دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی می باشد در وادی هنر حرف زیادی برای گفتن دارد و به قول معروف از هر انگشتش ده ها هنر می ریزد.

امیر حسین مدرس در سریال یوسف پیامبر

پروانه معصومی؛ همسر آمنهوتپ سوم

پروانه معصومی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۲۳ در تهران ، و یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است. این بازیگر فارغ التحصیل زبان های خارجی از دانشگاه ملی ایران می باشد.

سال ۱۳۴۹ وقتی ۲۶ ساله بود در کشور آلمان با «مسعود معصومی» عکاس متولد ۱۳۱۶ آشنا و بعنوان مدل با وی مشغول به همکاری شد. در نهایت این ارتباط به ازدواج ختم شد و تنها صاحب یک پسر بنام «نیما» شدند و خانم کبودرآهنگی از فامیلی «معصومی» شوهرش برای بازیگری خود استفاده کرد.
بازیگران سریال یوسف پیامبر

رحیم نوروزی؛ آخناتون

رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان سال 1346 در رشت متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و به تدریس در دانشگاه سوره هم می پردازد.

رحیم نوروزی آموزش بازیگری را از حدود سال 68 در رشت آغاز کرد و زیرنظر اساتیدی چون بهزاد عشقی، بهروز بقایی و امیر ثابت به آموزش حرفه مورد علاقه اش پرداخت.
آخناتون سریال یوسف پیامبر

انتهای مطلب/م.ع

4.3/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x