فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال آمرلی؛ خلاصه داستان و زمان پخش

سریال آمرلی یک اثر مشترک ایرانی و عراقی می باشد و از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال آمرلی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده و از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش می‌شود. در ادامه با یکی از جدیدترین سریال های ایرانی و عراقی شبکه نمایش خانگی با شما همراه خواهیم بود.

معمولا در ایران کمتر این اتفاق افتاده که فیلم و سریال‌های محصول مشترک تولید شوند امااینکه اصلا چنین چیزی وجود نداشته باشد نبوده است. مثلا پروژه معروف و پرفراز و نشیبی مثل فیلم مست عشق محصول مشترک کشور ایران و ترکیه بود که در آن بازیگران و عوامل از هر دو کشور بودند. یا برای مثال سریال وفا با حضور برخی عوامل و بازیگران ایرانی و لبنانی ساخته شد. در ادامه به سراغ محصول مشترک ایران و عراق خواهیم رفت

زمان پخش سریال آمرلی

ژانر سریال آمرلی درام و جنگی است. دو قسمت اول این اثر برای بار نخست در تاریخ 26 و 27 اسفند از فیلم نت پخش شدند. از سال 1403 نیز سریال روزهای جمعه و شنبه ساعت 20:00 منتشر می‌شود. تعداد قسمت های سریال آمرلی 10 قسمت است.

داستان سریال آمرلی

بازیگران سریال آمرلی

خلاصه سریال آمرلی درباره یک خبرنگار و نویسنده به نام رافد است که بخاطر درخواست مادرش تصمیم می‌گیرد از خبرنگاری و سردبیری انصراف داده و به همراه خانواده خود به آمرلی بیاید. او در شهر آمرلی احساس خوبی دارد تا اینکه سرهنگ مصطفی متوجه می‌شود اتفاقات مشکوکی در منطقه در حال وقوع است. از سوی دیگر همسر رافد، هاله، به ارتباط او با دختری به نام سجی شک کرده و آشفته است. رفته‌رفته رازهای درباره مرگ پدر رافد آشکار می‌شود که همه را آشفته می‌کند.

بازیگران سریال آمرلی

این مجموعه به جز مصطفی زمانی بازیگر ایرانی دیگری ندارد و سایر هنرپیشگان آن عرب هستند‌ که در ادامه شما را با آنان آشنا می‌کنیم.

مصطفی زمانی در سریال عراقی آمرلی

مصطفی زمانی در سریال آمرلی

مصطفی زمانی هنرپیشه اهل ایران متولد 30 خرداد 1361 است. این بازیگر در سال 1385 پس ایفای نقش در سریال یوسف پیامبر به شدت محبوب و شناخته شد.

آقای زمانی پس از سریال یوسف پیامبر نقش کوتاهی در سریال «در چشم باد» ایفا کرد و پس از آن با مجموعه شبکه نمایش خانگی شهرزاد و نقش فرهاد توانست جایگاه خود را در دنیای هنر تثبیت کند. مصطفی زمانی از سال 1388 با فیلم سینمایی آل وارد دنیای سینما شد. این هنرپیشه تا کنون برای فیلم‌های یک عاشقانه ساده و عطرآلود نامزد سیمرغ بلورین شده است.‌

از جمله افتخارات این بازیگر شناخته شده می توان به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم قصه عشق پدرم به کارگردانی محمدرضا ورزی، در جشن سینمای ایران اشاره کرد. از آثار معروف این هنرمند باید به سریال‌های نهنگ آبی، کرگدن، کیفر، پریناز، ملکه، خط ویژه و عطرآلود اشاره کنیم.

ناریمان الصالحی؛ بازیگر عراقی سریال آمرلی

بازیگر زن سریال آمرلی

ناریمان الصالحی بازیگر عراقی این مجموعه در سال 1994 (1373) متولد شد. او تحصیل کرده رشته تئاتر است و اولین بار با فیلم جهان ما را میبیند به ایفای نقش پرداخت. سریال‌های آسمان من (لبنانی)، نامدار، دختر بی بضاعت و کجا میخواهم بروم از دیگر آثار این بازیگر هستند.

عواطف السلمان

بازیگران سریال آمرلی

عواطف السلمان بازیگر اهل کشور عراق در 29 اوت 1954 (7 شهریور 1333) متولد شد. او یکی از هنرمندان به نام عراقی محسوب می‌شود که با ایران ‌نیز مراوده داشته است. سریال‌هاق فتاة في العشرين، دائما نحب، الأماني الضالة، القلب في مكان آخر، هوى بغداد و قصص لجابر آثار معروف او هستند.

رامز اسود بازیگر سریال عراقی آمرلی

رامز اسود در سریال آمرلی

رامز اسود بازیگر اهل سوریه در 15 اکتبر 1976 (23 مهر 1355) متولد شد. شروع بازیگری اسود از سال 1998 بود. او در سال 2001 با سریال سحر الشرق وارد تلویزیون شد و تا کنون در آثار مختلفی همچون سریال‌های خالد بن الوليد، يوميات مدير عام الجزء الثاني، بهلول، أنا القدس و شتي يا بيروت حضور داشته است.

سایر هنرپیشه های سریال آمرلی عبارتند از:

مازن محمد مصطفی
حیدر منعثر
امیر احسان‌
تحریر الاسدی
لوی احمد
حیات حیدر
لیلی محمد
طلال هادی
هاله العادل
رنیم التمیمی
فالح کریم
علی صبیح
عبیر فرید

نقد سریال آمرلی

آمرلی شروع موفقی داشت و از همان ابتدا نظر مخاطبان را جلب کرد. مصطفی زمانی به عنوان بازیگر اصلی خوب با فضا ارتباط گرفته و بازیگران دیگر نیز بازی قابل قبولی دارند. داستان سریال گیراست و هیجان خوبی دارد. در مجموع انتظار می‌رود نمرات سریال عرقی آمرلی بالا باشند اما به هر حال فعلا اول شروع سریال است و قضاوت برای آن زود است.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بازیگران مجموعه آمرلی پرداختیم. آیا تا به حال این سریال ایرانی_عراقی را تماشا کرده اید. در بخش دیدگاه ها می توانید نظرتان را راجع به عوامل و بازیگران این سریال با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x