فیلم و سریالسلبریتی ها

معرفی بازیگران سریال حیثیت گمشده + بیوگرافی و عکس

سریال حیثیت گمشده مجموعۀ جدید نمایش خانگی به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده می‌باشد که در آن چهره‌ها و بازیگران ایرانی زیادی به ایفای نقش پرداختند. در ادامه به معرفی بازیگران سریال حیثیت گمشده خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال ایرانی حیثیت گمشده مجموعه‌ای جدید از سجاد پهلوان‌زاده کارگردان جوان سینمای ایران است. این مجموعه نخستین بار 23 تیر 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال در ژانر اجتماعی، درام، ملودرام ساخته شده است. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران سریال حیثیت گمشده خواهیم پرداخت.

معرفی سریال حیثیت گمشده

پیش از معرفی بازیگران سریال حیثیت گمشده به بررسی سریال می‌پردازیم. مینی سریال حیثیت گمشده، یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی محصول سال ۱۴۰۲ است و در آن بازیگران معروف ایرانی همچون: مهدی حسینی‌نیا، الناز حبیبی، ستاره پسیانی، نادر فلاح، بهاره افشاری، امیر نوروزی و بهزاد خلج به همراه بازیگران دیگر ایرانی و … به ایفای نقش پرداختند.

این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری ساخته‌شده و محمدحسین مهدویان به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این اثر حضور دارد‌. فیلمنامه سریال به دست احمد سلگی نوشته شده و به صورت مینی سریال هر جمعه ساعت ۲۰ از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد‌.

سجاد پهلوان‌زاده کارگردان جوانی که با سریال سقوط به شهرت رسید یک مجموعه جدید برای شبکه نمایش خانگی آماده کرده که به زودی توزیع می‌شود.

حیثیت این روزها مراحل پایانی تدوین و مجوز را پشت سر می‌گذارد. این مجموعه هم همچون سریال اول پهلوان‌زاده یک مینی‌سریال است و تعداد قسمت‌های آن کمتر از ده قسمت در نظر گرفته شده است. پیش‌بینی زمان پخش این سریال هم تابستان ۱۴۰۲ است. پیش از معرفی بازیگران سریال حیثیت گمشده به خلاصه این سریال خواهیم پرداخت.

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده

بازیگران سریال حیثیت گمشده

داستان این سریال درباره یک خانواده است و دختری که دچار بحران می‌شود. در خلاصهٔ داستان این سریال آمده: زخمی، عمیق‌تر از انزوا… پای حیثیت در میان است

حیثیت گمشده با نام قبلی حیثیت نام یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری است. این سریال دومین ساخته سجاد پهلوان‌زاده در مجموعه نمایش خانگی بعد از سقوط می‌باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

در سریال حیثیت گمشده، مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، مهدی زمین‌پرداز، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج و ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت‌پیشه به هنرنمایی پرداختند. علاوه بر بازیگرانی که نامشان را آورده‌ایم، اشکان دلاوری، روزبه رئوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی‌زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی‌نژاد، محمد مهدی نظری نیز مشغول ایفای نقش در مینی سریال حیثیت گمشده هستند. در ادامه به معرفی بازیگران حیثیت گم شده خواهیم پرداخت.

مهدی حسینی نیا در نقش امیر سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی نیا بازیگران سریال حیثیت گمشده
بازیگر نقش امیر در حیثیت گمشده

یکی از کلیدی‌ترین بازیگران سریال حیثیت گمشده مهدی حسینی نیا است. این بازیگر شناخته شده زاده‌ی ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ در شیراز می‌باشد. این چهره یکی از هنرپیشه‌های جدید در تئاتر، تلویزیون و صداوسیمای ایران به شمار می‌آید. مهدی حسینی نیا از سال ۱۳۹۲ فعالیت جدی خود را در حرفه‌ی بازیگری آغاز کرد و با هنرنمایی در فیلم “روایت ناپدید شدن مریم” میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. از برجسته‌ترین آثار مهدی حسینی نیا می‌توان به هنرنمایی در فیلم خشکسالی، این جا بدون من، پرده نشین و دروغ اشاره کرد.

مهدی حسینی‌نیا که در سال‌های اخیر و به خصوص از میانه دهه ۹۰ یکی از بهترین بازیگران سینما و نمایش خانگی است که نقش‌های مکمل ماندگاری را بازی کرده است.

حسینی‌نیا نقش اول را بر عهده دارد تا پس از سال‌ها حضور موفق در نقش‌های مکمل به صورت ویژه در یک سریال قهرمان اصلی باشد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگران زن سریال حیثیت گمشده

یکی دیگر از بازیگران سریال حیثیت گمشده که بسیار هم شناخته شده است بهاره افشاری می‌باشد. بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۱ و فیلم ناف شروع کرد اما معروفیتش تا سال ۱۳۸۴ و سریال او یک فرشته بود، طول کشید. او یک فرشته بود قدم بلند و چالش‌‌برانگیزی برای خانم افشاری بود که هم برای او پیامدهایی منفی و هم مثبت داشت.

بازی در نقش شیطان باعث شد، خانم افشاری از لحاظ بازیگری تحسین شود اما او را به عنوان یک نقش منفی به مخاطب معرفی کرد و طبعا خیلی‌ از افراد بهاره افشاری را در آن زمان دوست نداشتند. اما این اتفاق باعث نشد که خانم بازیگر متوقف شود. او در سال ۱۳۸۹ باری دیگر نقش منفی بیتا را در سریال فاصله‌ها بازی کرد. یکی از نقش های متفاوت و ژانر کمدی این بازیگر ایفای نقش در سریال نیوکمپ است.

الناز حبیبی در حیثیت گمشده

الناز حبیبی در سریال حیثیت گمشده
الناز حبیبی در حیثیت گمشده

از دیگر بازیگران سریال حیثیت گمشده الناز حبیبی می‌باشد. الناز حبیبی (زادهٔ ۲۱ مرداد ۱۳۶۷) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. وی دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین بوده و اصالتاً همدانی می‌باشد. کار هنری را در کودکی و با بازیگری در تئاتر آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را برگزید به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

امیر نوروزی در حیثیت گمشده

 امیر نوروزی بازیگر سریال حیثیت گمشده
امیر نوروزی در حیثیت گمشده

امیر نوروزی بازیگر اهل ایران در ۳۰ مهر ۱۳۶۵ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۸۲ با تئاتر شروع کرد و سرانجام با فیلم مصلحت پشت دوربین رفت. این هنرپیشه سپس در فیلم مامان حضور پیدا کرد و برای ایفای نقش در آن کاندیدای سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فجر نیز شد. او با سریال‌هایی همچون می‌خواهم زنده بمانم و مردم معمولی به شهرت رسید و سریال پرطرفدار روزی روزگاری مریخ نیز حضور داشت. آقای نوروزی ازکلیدی ترین بازیگران سریال حیثیت گمشده می‌باشد.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگر سریال حیثیت گمشده

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است، او دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می‌باشد، که از تئاتر شروع کرد با سینما مشهور شد.

بازیگری را با تئاتر در سال ۱۳۶۹ وقتی که ۵ ساله بود شروع کرد و یکسال بعد در سال ۱۳۷۰ با فیلم داریوش کاردان بنام «بهترین بابای دنیا» وارد سینما شد. او سپس در همین پنج سالگی پیشنهاد بازی بهرام بیضایی برای فیلم «مسافران» را به خاطر ترس از چشمان این کارگردان قبول نکرد.

مهدی زمین پرداز

مهدی زمین پرداز بازیگر مرد سریال حیثیت گمشده

یکی دیگر از بازیگران سریال حیثیت گمشده مهدی زمین پرداز است. مهدی زمین پرداز بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۰ در تهران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در فیلم مستند آخرین روزهای زمستان آغاز کرد و همکاری خود را با محمدحسین مهدویان ادامه داد. مهدی زمین پرداز، در فیلم‌های ماجرای نیمروز و لاتاری، به ترتیب در نقش شخصیت‌های مسعود و سامی ظاهر شد.

نادر فلاح در سریال حیثیت گمشده

نادر فلاح در حیثیت گمشده

نادر فلاح متولد ۱۴ شهریور ۱۳۵۲ در کرمان است. فلاح فعالیت‌های نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با بازی در نمایش‌های دو به دل، شاه بازی خیال‌بازی، پرده راز، همای و همایون و آخرین برومند آغاز کرد. وی همچنین یکی از بازیگران توانمند در سریال آتش و باد به حساب می‌آید.

اسامی بازیگران حیثیت گمشده همراه با نقش آنها

بازیگر نقش توضیحات
مهدی حسینی‌نیا امیر نقش اصلی، شوهر هاجر، برادر تهمینه
بهاره افشاری هاجر فلاح‌زاده همسر امیر، خواهر ریحان، دوست سهیلا
مهدی زمین‌پرداز رسول پسرخاله هاجر، جراح
الناز حبیبی تهمینه خواهر امیر، همسر فرشاد
نادر فلاح هاشم پدر امیر و تهمینه
ستاره پسیانی سهیلا دوست هاجر
امیر نوروزی فرشاد همسر تهمینه
بهزاد خلج صفدر کوتی (اسماعیل) کاسب مواد
آرش فلاحت‌پیشه سعید
اشکان دلاوری احمد بلور همکار اسماعیل
روزبه رئوفی روزبه از اهالی قهوه‌خونه
لطف‌الله سیفی عباس دوست امیر
رحمان باقریان پرویز فلاح‌زاده پدر هاجر و ریحان، پدرزن امیر
عباس شجاع کارفرما امیر
وحید عبدالمجیدی رضا راننده تاکسی
جواد پورحیدری افسر بیمارستان
سحر لطفی دکتر اردستانی جراح مغز
مرضیه بدرقه نسرین کاسب مواد
عباس خداقلی‌زاده کریم
عماد درویشی عماد
ابراهیم طلعتی‌نژاد نگهبان مجالس
محمدمهدی نظری نوجوانی امیر
آرشیدا درستکار ریحان خواهر هاجر
آوین فرخی کودکی تهمینه

سایر عوامل سریال حیثیت گمشده

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال حیثیت گمشده پرداختیم. سایر عوامل این سریال عبارت‌اند از: مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: امیر ملک پور، طراح گریم: شهرام خلج و… .

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درود. مهدی زمین پرداز بهتر از همه نقشش بازی میکنه بسیار پرفکت و عالی💪🙌

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x