زیبایی و تناسب

10 آرایش ترند 1403؛ با میکاپ باربی و رنگی حسابی جذاب شوید!

اگر به دنبال انواع آرایش ترند 1403 هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ انواع آرایش ترند 1403 می توانند شما را بسیار زیباتر نشان دهند. آرایش کردن برای همه خانوم ها بسیار جذاب و دوست داشتنی است. اکثر خانوم ها دوست دارند با میکاپ کردن خودشان را زیباتر نشان دهند به همین دلیل همیشه دنبال مدل های میکاپ جدید و ترند در سال جدید هستند.

انواع آرایش ترند 1403

در ادامه به معرفی 10 تا از بهترین آرایش های سال 1403 که می توانید با آن بسیار جذاب شوید خواهیم پرداخت.

آرایش چشم اسموکی؛ آرایش ترند 2024

چندین و چندسال است که آرایش چشم اسموکی علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده است. این نوید را به شما بدهیم که اگر به این سبک علاقمندید همچنان در دنیای میکاپ حرف برای گفتن دارد. این نکته را فراموش نکنید که آرایش چشم اسموکی نیازمند این است که رنگ رژلب شما نود یا ملایم باشد.

میکاپ باربی

میکاپ ترند 1403

علاقمندان باربی بشتابید! از وقتی که فیلم باربی هم در سطح دنیا پخش شد توجه به این سبک آرایش نیز بیشتر خودش را نشان داده است. یک آرایش عروسکی و درعین حال ملایم دخترانه! اگر به رنگ صورتی علاقه خاصی دارید حتما این نوع میکاپ موردپسند شما خواهد بود!

رژلب قرمز همیشه جذابه!

یک زمانی رژلب فقط قرمز به حساب می‌آمد! دوره‌ای هم رژلب‌های پررنگ از عالم میکاپ حذف شده بودند و فقط رنگ‌های نود در صحنه حاضر بودند! اما رژلب قرمز باز هم به میادین بازگشته است! اگر همیشه قرمزپسند هستید درنظر داشته باشید که این رنگ برای رژلب، ترند ۲۰۲۴ است. پس خوشحال باشید!

سایه نقره‌ای

سایه نقره‌ای جذابیت خاصی دارد. این سایه را می‌توانید حتی در آرایش اسموکی خودتان به کار ببرید. برای اینکه سایه‌ی شما خوب روی پشت پلک قرار بگیرد و ریزش نداشته باشد حتما قبل از اینکه سایه بزنید از پرایمر استفاده کنید.

میکاپ کره‌ای

انواع آرایش کره ای 1403

کره‌ای‌ها چه در صنعت فیلم سازی یا در صحنه‌ی موسیقی خیلی طرفدار دارند. اگر دقت کرده باشید میکاپ کره‌ای‌ها اصلا غلیظ نیست و یک آرایش ملایم و روشن را مدنظر دارد. اگر از طرفداران آرایش سبک هستید می‌توانید نیم نگاهی به کره‌ای‌ها داشته باشید. خط چشم‌های کره‌ای این روزها خیلی باب دل جوانان است. خط چشم‌هایی صاف و ظریف که زیبایی چشم را بیشتر نشان می‌دهد.

استفاده از نگین در آرایش صورت

اگر از طرفداران اکسسوری در آرایش هستید سال جدید سال رونق شماست! نگین‌ها تلالو و جذابیت آرایش شما را افزایش می‌دهند. این نگین‌ها با چسب مخصوص به پوست صورت می‌چسبند و بعد به راحتی برداشته می‌شوند.

رژلب‌های براق

رنگ‌های براق و متالیک برای رژلب انتخابی مطابق ترند ۲۰۲۴ در میکاپ است. از هر رنگ رژلبی که دوست دارید استفاده کنید با اندکی درخشش مطابق مد حرکت کرده‌اید!

سایه‌های آبی رنگ

سایه آبی رنگ

انتخاب رنگ سایه یک زمانی صرفا به رنگ لباس و لاک بستگی داشت! اما با تغییرات زیادی که در دنیای فشن و مد رخ داد مسائل دیگری هم این میان آمده است! رنگ آبی به عنوان سایه یک انتخاب زیبا و بی بدیل است. دیگر مهم نیست سایه را گربه‌ای بکشید یا ساده، مهم این است که رنگ آبی را در آرایش خود همراه کنید. به هر شکلی که از آبی استفاده کنید ترند آرایشی ۲۰۲۴ را رعایت کرده‌اید!

سبک دخترانه

پیش‌بینی میکاپ آرتیست‌ها در سال 2024 ادامه سبک آرایشی دخترانه و شاداب است. آرایش شیک و دخترانه با المان‌هایی مثل گونه‌های گلگون، لب‌های براق، مژه‌های عروسکی، خط چشم و ابروهای نرم و پرپشت همراه است. استفاده از رنگ‌های ملایم برای لب‌ها و برعکس رنگ‌های جیغ برای خط چشم و سایه نیز از ویژگی‌های آرایش دخترانه است.

رژگونه هلویی

از دیگر انواع آرایش ترند 1403 استفاده از رژگونه است. رژگونه امسال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این محصول آرایشی محبوب دوباره بسیار مد شده است. رنگ های هلویی و کرمی به عنوان رژگونه در سال آینده بسیار محبوب خواهند بود. این رنگ ها ظاهر طبیعی پوست را تکمیل می کنند و ظاهری شاداب و جوان به آن می بخشند. استفاده از رژگونه و کرم هلویی روی پلک، بینی و پیشانی برای ایجاد درخشندگی نرم و با طراوت نیز بخشی از این روند خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که بافت رژگونه‌ها براق‌تر و نرم‌تر شود تا ظاهری نرم‌تر و مرطوب‌تر به پوست بدهد.

انتهای مطلب/م.ع

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x