زیبایی و تناسب

آموزش آرایش با رژلب سیاه برای دختران خاص و خفن!

استفاده از آرایش با رژلب سیاه می تواند در بسیاری از افراد جذابیت و زیبایی دو چندانی ایجاد کند.

به گزارش پارت نیوز؛ آرایش با رژلب سیاه یک استایل جذاب و شیکایجاد می کند که افراد بسیاری به داشتن آن علاقه مندند.

بهترین آرایش با رژلب سیاه

استفاده از رژ لب مشکی روی لب ها در مقایسه با سایر رژلب ها کار دشواری است. از آنجایی که رنگ آن بسیار تیره است و حتی کوچکترین اشتباهات شما دیده می شود، بنابراین باید توجه بیشتری داشته باشید.

برای شروع رژگونه زدن ابتدا باید لب های خود را آماده کرده و سپس مراحل را ادامه دهید. برای آماده سازی لب ها ابتدا اسکراب لب انجام دهید. می توانید خودتان در منزل با کمک شکر اسکراب لب را تهیه کنید و از اسکراب های لب موجود در فروشگاه ها استفاده کنید.

انواع آرایش با ژلب سیاه

با این کار یک لایه از لب های شما برداشته می شود و لب های شما نرم تر می شوند، برای اینکه لطافت بیشتری را تجربه کنید، از مرطوب کننده لب کمک بگیرید. چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب‌کننده کاملا جذب لب‌هایتان شود، سپس مرطوب‌کننده اضافی را از روی لب‌هایتان پاک کنید. این مرحله بسیار مهم است زیرا رژ لب مشکی مات روی لب های خشک زشت به نظر می رسد، بنابراین به مراحل اولیه توجه کنید.

بعد از مراحل بالا، مراحل اصلی رژگونه زدن شروع می شود. در مرحله اول می توانید از خط لب استفاده کنید. (این مرحله اختیاری است) برای کشیدن خط لب باید از مداد مشکی استفاده کنید و اطراف لب خود را در یک قاب معمولی قرار دهید. کانتور لب لب های شما را منظم نشان می دهد.

نکات آرایش با رژلب سیاه

اگر لب های شما بیش از حد پر است و از این وضعیت ناراضی هستید، رژ لب مشکی بهترین گزینه است زیرا با توجه به رنگ آن، لب های شما را کوچک و باریک نشان می دهد، به خصوص اگر از رژ لب مشکی مات استفاده می کنید. نتیجه بهتری خواهید گرفت.

با استفاده از قسمت تیز رژلب ابتدا باید قسمت داخلی رژ لب را بکشید و سپس تمام لب ها را با رژ لب مشکی به طور مرتب پر کنید. سعی کنید این کار را به آرامی انجام دهید و اگر اشتباه کردید سریع آن را حذف کنید تا به مرحله بعدی منتقل نشود.

آرایش با رژلب سیاه

به تمام مراحل دقت کنید تا کج نکشید زیرا کج کشیدن رژ لب سیاه باعث به هم خوردن کل آرایش می‌شود. بعد از اتمام رژ لب در آینه بزرگ خود را نگاه کنید تا بتوانید ایرادهای رژ لب خود را به طور دقیق‌تر ببینید. حتی از اشتباه خیلی کوچک نیز ساده نگذرید؛ زیرا اهمیت زیادی دارد.

مراحل آرایش با رژلب سیاه

در ادامه مطلب به صورت مرحله به مرحله می توانید ارایش صورت با رژلب مشکی را بیاموزید.

1. آماده‌سازی پوست

پوست خود را به طور کامل تمیز کنید و از یک پایه (پرایمر) برای صاف کردن، از بین بردن لکه ها، جوش ها و فرورفتگی های پوست استفاده کنید. اگر نیاز دارید، از کرم پوست استفاده کنید تا پوست شما نرم و آماده برای آرایش باشد.

2. استفاده از فاندیشن

یک فاندیشن با رنگ متناسب با پوست خود انتخاب کنید و به دقت آن را اعمال کنید تا پوست یکنواخت شود.

3. آرایش چشم

ابتدا ابروهایتان را  مرتب کنید سپس، از سایه چشم با رنگ های ملایم و نرم استفاده کنید. اگر دوست دارید، می‌توانید یک خط لاینر سیاه را در خط چشم بکشید تا چشمان شما بیشتر به چشم بیاید.

4. آرایش لب

در آرایش با رژلب سیاه از مداد لب سیاه یا رنگ لب مشکی می توانید استفاده کنید تا لب‌های خود را به دقت بپوشانید.
لب را به دقت خط کشی کنید و اگر نیاز دارید، از مداد لب برای تعریق خطوط استفاده کنید. سپس از یک رژ لب سیاه برای پرکردن لب‌هایتان استفاده کنید.

سلبریتی ها با رژ سیاه

5. پایان دهنده

آرایش خود را با استفاده از یک پودر فیکس ثابت کنید تا ماندگاری آن افزایش یابد. می توانید از رژ گونه با رنگی نرم برای گرما بخشیدن به صورت تان استفاده کنید.

آرایش صورت با رژ لب سیاه می‌تواند با هر استایل مو متناسب باشد، بنابراین به گونه‌های مختلف آرایش چشم و پوست می‌توانید تناسب بخشید. این آرایش را حتماً به سلیقه شخصی خود اضافه‌ کنید و با آزمایش و خطا، بهترین ظاهر را برای خود پیدا کنید. در این نوع آرایش داشتن موی مشکی می تواند بسیار زیباترتان کند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x