فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال رهایم کن + عکس، خلاصه سریال و زمان پخش

سریال رهایم کن در ژانر عاشقانه و خانوادگی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی ساخته‌شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال رهایم کن محصول کشور ایران بوده و در سال 1401 ساخته‌شده است. در این مقاله به معرفی کامل بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

خلاصه سریال رهایم کن

خلاصه سریال رهایم کن

حاتم و هاتف دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. درحالی‌که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد.
از سوی دیگر، دعوت‌نامه‌ای از سوی خواننده مشهور به نام دانیال به دست افسانه -خواهر حاتم و هاتف- می‌رسد تا او را ملاقات کند. افسانه که مشتاق دیدار دانیال است سر قرار عاشقانه حاضر می‌شود اما … .

کارگردان سریال رهایم کن

کارگردان این سریال شهرام شاه حسینی است. این سریال به تهیه‌کنندگی مجید مولایی و نویسندگی سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی ساخته‌شده است.

زمان پخش سریال رهایم کن

مجموعه رهایم کن روز جمعه ساعت 8 صبح به‌صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

بازیگران سریال رهایم کن

در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حاتم در رهایم کن

معرفی بازیگران سریال رهایم کن را با محسن تنابنده آغاز می‌کنیم که در بیست‌وششم فروردین ماه سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است و اصالتی دامغانی دارد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی بازیگری است و بازیگری را پیش از ورود به دانشگاه، از تئاتر آغاز کرد. محسن تنابنده در سال 1383 برای ایفای نقش و نگارش فیلم‌نامه‎ی استشهادی برای خدا برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه از جشنواره فیلم فجر شد.

حاتم در سریال رهایم کن

این بازیگر محبوب، 5 سال بعد برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پاییز، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. محسن تنابنده در سال 1395 با ایفای نقش در فیلم فراری به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، بار دیگر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

تابنده پس از نویسندگی و نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های بسیار در سال 1389 با بازی در نقش نقی معمولی در مجموعه‌ی تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم به اوج شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری در پایتخت، طراح و سرپرست نویسندگان این سریال پربیننده بود. پایتخت یکی از بهترین سریال‌های طنز ایرانی است و محسن تنابنده برای نقش‌آفرینی و فیلم‌نامه‌‌ی آن سه بار برنده جایزه ی حافظ شده‌ است.

مارال در سریال رهایم کن

هدی زین العابدین بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن، متولد 23 خرداد 1368 در کرج، فوق‌دیپلم گرافیک دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد که فعالیت خود را از حضور در تیزرهای تبلیغاتی شروع کرد. او از 16 سالگی با فیلم «خانه روشن» وارد بازیگری شد. سال 1388 در 20 سالگی با سریال «آشپزباشی» در کنار چهره‌هایی چون پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و فرهاد اصلانی وارد قاب تلویزیون شد.

عکس مارال در سریال رهایم کن

هاتف در سریال رهایم کن

هوتن شکیبا در بیست ‌و چهارم خرداد ماه سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد، اما در سنندج بزرگ شد. او کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه هنر را دارد.

عکس هاتف در سریال رهایم کن

شکیبا برای اولین بار برای بازی در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی مقابل دوربین رفت و پس از آن در سال ۱۳۹۲، در یک فیلم بلند به نام «شب بیرون» ساخته‌ی کاوه سجاد حسینی نقش‌آفرینی کرد. از آثار او می‌توان به نقش‌آفرینی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن، شبی که ماه کامل شد، ابلق، ملاقات خصوصی و مجموعه طنز تلویزیونی لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت اشاره کرد.

شکیبا علاوه بر بازیگری به‌عنوان صداپیشه نیز مشغول فعالیت است. او صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را در مجموعه‌ی کلاه قرمزی و عروسک «بچه» و «شاباش» را در برنامه مهمونی ایرج طهماسب در کارنامه هنری خود دارد.
از افتخارات هنری شکیبا می‌توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد درام از بیستمین جشنواره حافظ در بخش سینمایی برای همین فیلم اشاره کرد.

 

آزاده صمدی؛ نغمه در سریال رهایم کن

آزاده صمدی در هفدهم دی ماه سال ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه سوره است و دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه را نیز گذرانده است. وی ابتدا در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد بازی کرد و پس‌ازآن در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی به نقش‌آفرینی پرداخت.

معرفی بازیگران سریال رهایم کن

صمدی در سال 1385 برای ایفای نقش در سریال «راه بی‌پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان جلوی دوربین رفت و بعدازاین مجموعه در فیلم کوتاه «35 متری سطح آب و دندان آبی» هومن سیدی بازی کرد.

بازی در فیلم آفریقا، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر را برای او به همراه داشت. آزاده صمدی در کلاس‌های بازیگری موسسه کارنامه با هومن سیدی آشنا شد و در سال 1385 با هم ازدواج کردند. اما این زوج هنرمند بعد از هفت سال زندگی در سال 92 از هم جدا شدند.

 

بازیگر نقش بهرام در سریال رهایم کن

او کار خود را در سال ۱۳۸۹ با فیلم بلند سینمایی «اینجا بدون من» در سینمای ایران آغاز کرد. اما در فیلم بعدی خود محصول سال ۱۳۹۲ یعنی «روایت ناپدید شدن مریم» دیده شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. او برای اولین بار با بازی در «باغ قرمز» به کارگردانی امیر سماواتی، سال بعدازآن (1389) با فیلم سینمایی «اینجا بدون من» در سینمای ایران جلوی دوربین رفت. در سال 92 در «روایت ناپدید شدن مریم» دیده شد و به‌خوبی درخشید.

عکس بهرام در سریال رهایم کن

مهدی حسینی نیا در فیلم‌های مشهوری چون «متری شش و نیم»، «فروشنده»، « ما همه باهم هستیم» نیز به ایفای نقش پرداخته است. مهدی حسینی‌نیا در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهدی حسینی‌نیا در این سال، بازیگری در سریال پرده‌نشین به کارگردانی بهروز شعیبی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهدی حسینی‌نیا بازی در سریال پرده‌نشین بوده است. مهدی حسینی‌نیا سال 1393 سریال پرده‌نشین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

 

محمد حسن معجونی در سریال رهایم کن

محمد حسن معجونی در بیست‌و‌هشتم دی ماه سال ۱۳۴۷در زنجان به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته ادبیات نمایشی و سرپرست گروه تئاتر لیو است. او در سال ۱۳۸۶با ایفای نقش در فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد. معجونی در سال ۱۳۸۸ با بازی در مجموعه تلویزیونی مسافران به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید. او در سریال طنز شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز به ایفای نقش کرده‌ است.

حسن معجونی در سریال رهایم کن

معجونی در اسفند ماه ۱۳۹۸ با هدیه‌السادات حسینی‌نژاد که او هم دانش ‌آموخته‌ی کارگردانی و بازیگری است، ازدواج کرد. وی چند سالی است به رشت نقل مکان کرده است و دراین‌باره می‌گوید: «زندگی‌ام را به رشت منتقل کردم؛ اما بازیگری این زندگی را مختل می‌کند. هر وقت جایی کم بیارم برای اجراهای تئاتر به تهران می‌آیم و برمی‌گردم. از تهران و حال و هوای این روزهایش فرار کردم. اینجا زندگی سبک‌تر و راحت‌تری دارم ضمن اینکه کار تئاتر هم می‌کنم.»

از جوایز حسن معجونی می‌توان به دریافت اسپک تاکل «در میان ابرها» اجراشده در جشنواره تئاتر زوریخ در سال ۲۰۰۶، کسب جایزه ماریا به‌عنوان بهترین بازیگر مرد برای فیلم خوک در سال 1396 و نامزد شدن برای دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران اشاره کرد.

 

بازیگر نقش افسانه در سریال رهایم کن

مونا احمدی نقش «افسانه» در سریال رهایم کن را ایفا می‌کند که در فصل اول سریال شهرزاد در نقش سیمین سعادت خواهر کوچک شهرزاد و حمیرا حضور داشت.

بازیگر افسانه در سریال رهایم کن

مونا احمدی متولد 27 آبان 1369 در تهران، فارغ‌التحصیل لیسانس رشته بازیگری می‌باشد که از زمان دانش‌آموزی وارد هنرستان تئاتر شد. او سال 1387 در آخرین روزهای 17 سالگی‌اش موفق شد در فیلم «کودک و فرشته» بازی کند و برای آن دیپلم افتخار از جشنواره فجر بگیرد.

 

دانیال سریال رهایم کن؛ سام نوری

سام نوری در بیست و یکم شهریور ماه سال 1350 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بین‌الملل تمرکز اصول مذاکره و بازاریابی و مدیریت IT از فرانسه است. پدرش ایشان قهرمان پیشین تیم ملی کشتی بوده و مادرش خانم «فاطمه فردین» بازیگر است. وی خواهرزاده بازیگر مشهور قبل انقلاب سینمای ایران، زنده‌یاد «محمدعلی فردین» است.
سام نوری 21 سال در فرانسه به تحصیل و زبان‌آموزی مشغول بوده و در حال‌حاضر به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی تسلط دارد.

بازیگر نقش دانیال سریال رهایم کن

نوری در مصاحبه‌ای درباره ورود به دنیای بازیگری گفته بود: «من و علیرضا عصار خواننده، از دوستان قدیمی هستیم و از طریق وی با آقای مدیری آشنا شدم، تا اینکه ایشان پیشنهاد بازی و جلوی دوربین رفتن را دادند.»

او در سال 1388 با بازی در سریال «مرد دو هزار چهره» و ایفای نقش «دکتر شمس» در این مجموعه طنز، بازیگری جلوی دوربین را تجربه کرد و یک سال بعد در سریال «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری به عنوان مترجم دربار دوباره به نقش‌آفرینی پرداخت.

لیسانسه‌ها، نهنگ عنبر، شهرزاد، خائن کشی، لاک‌پشت و حلزون، عروس خیابان فرشته، غیبت موجه، قاتل و وحشی و ما همه باهم هستیم، برخی از فیلم‌ها و سریال‌های کارنامه سام نوری هستند.

یوسف تیموری در سریال رهایم کن

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن را با یوسف تیموری به پایان می‌رسانیم. او در ششم دی ماه سال ۱۳۵۷به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1376 با بازی در سریال سرزمین سبز آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی طنز همچون سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. البته تیموری در چند فیلم، بازی در نقش‌های جدی را نیز بر عهده داشته و در ایفای آن‎ها موفق بوده است.

یوسف تیموری در سریال رهایم کن

یوسف تیموری از بازیگران پر کار تلویزیون است. نوروز رنگی، چوب‌خط، زوج یا فرد، پنچری، حالت خاص، بچه‌های نسبتاً بد، خروس، دست بالای دست، تجربه‌های آقای خوشبخت و راه در رو از سریال هایی هستند که او در آن‌ها ایفای نقش داشته است.

آیا پژمان بازغی در سریال رهایم کن حضور دارد؟

همانطور که در بالا نیز گفته شد بازیگرانی از جمله؛ هوتن شکیبا، محسن تنابنده، هدی زین العابدین، یوسف تیموری و … در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و نام پژمان بازغی در لیست بازیگران این سریال به چشم نمی خورد.

انتهای مطلب

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی بد تمام کردن

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x