آشپزی

آرامش درونی و حال خوب با 7 نوشیدنی گرم زمستانی

اگر اهل هوای سرد نیستید می توانید با انواع نوشیدنی های زمستانی  به جنگ سرما بروید در کمترین زمان آرامش درونی را برای خود به ارمغان بیاورید!

به گزارش پارت نیوز؛ نوشیدنی های زمستانی گرم شاید تنها چیزی باشند که در روزهای سرد و کوتاه زمستانی نوشیدنشان بسیار لذت بخش باشد. بسیاری از همین نوشیدنی‌ های گرم زمستانی با مواد ساده تهیه می شوند. در ادامه به 7 نوع از بهترین دستور العمل های نوشیدنی های زمستانی را به شما  معرفی خواهیم کرد.

بهترین نوشیدنی های زمستانی

و اکنون، بهترین نوشیدنی های زمستانی را که می توانند آرامشبخش هم باشند به شما معرفی خواهیم کرد.

نوشیدنی گرم زمستانی

هات چاکلت خانگی

چه چیزی بهتر از هات چاکلت خانگی در زمستان؟ این دستور غذای ساده از پودر کاکائو، شکر، وانیل، چیپس شکلات و شیر استفاده می کند – همین! شما به سادگی تمام مواد را در یک قابلمه با هم مخلوط کرده و روی اجاق گاز بزنید. اگر دوست  دارید، با کمی خامه فرم گرفته نوشیدنی گرم تان را تزیین کنید!

چای ماسالا

چای های مناسب زمستان

هیچ چیز مثل یک فنجان چای ماسالا نیست. این چای ادویه‌دار هندی در سراسر جهان محبوب است و در دسته نوشیدنی های زمستانی حرفی برای گفتن دارد. چیزی در مورد ترکیب شیر خامه‌ای، چای گیاهی ظریف، دارچین گرم و هل، و شیرینی ظریفی وجود دارد که 100% در سنج نوشیدنی دنج به دست می‌آید. این بهترین نوشیدنی پاییزی برای زمانی که ژاکت های خود را بیرون می آورید یا یک نوشیدنی گرم کننده برای اعماق زمستان است.

چای لاته وانیلی

این نوشیدنی زمستانی چقدر دنج به نظر می رسد؟ بله، این چای لاته وانیلی معادل پوشیدن یک ژاکت کدر و حلقه شدن در کنار یک شومینه خروشان است و برخی آن را بمب نوشیدنی های زمستانی می دانند. این چای با ادویه های چای خوش طعم دارچین، هل و زنجبیل مزه دار می شود. کف شیر کف شده از یک لاته را به آن اضافه کنید، و احساس می کنید در حال نوشیدن یک چای لاته فانتزی از کافی شاپ محلی خود هستید.

قهوه دارچین دار

بهترین نوشیدنی های زمستانی

اگر می خواهید سرمای هوا سطح هوشیاری و کیفیت عملکرد روزانه شما را تحت تأثیر قرار ندهد، در فصل زمستان قهوه دارچین دار بنوشید.

این نوشیدنی معطر و مطبوع با مخلوط کردن قهوه، شکر و چوب دارچین در قهوه ساز تهیه می شود، اجازه دهید قهوه به مدت 10 دقیقه روی درجه گرم بماند.

سپس آن را از صافی رد کنید و داخل فنجان بریزید. شما می توانید قهوه ها را با چاشنی های دیگری مانند وانیل یا زیره سیاه نیز مصرف کنید.

دم کرده زنجبیل

دم کرده زنجبیل بهترین نوشیدنی زمستانی جهت گرم کردن بدن شما محسوب می شود. برای تهیه این دمنوش گیاهی باید بعد از تراشیدن پوست زنجبیل تازه آن را به صورت ورقه های نازک برش بزنید و داخل آب در حال جوشیدن بریزید.

اجازه دهید تا ورقه های نازک زنجبیل به مدت حداقل 15 دقیقه داخل آب جوش با حرارت کم بمانند. پس از صاف کردن چای زنجبیل آماده نوشیدن است.

شیر قهوه

بهترین نوشیدنی فصل زمستان

اگر در روز های سرد زمستان سطح انرژی شما بسیار پایین است و احساس بی حالی می کنید بهتر است از بین نوشیدنی های زمستانی به سراغ شیر قهوه بروید.

این نوشیدنی زمستانی یک نوشیدنی گرم انرژی زای فوق العاده به شمار می رود که در بین بزرگسالان نیز طرفداران زیادی دارد.

یک روش ساده تهیه شیر قهوه افزودن شیر داغ به قهوه آماده شده فرانسه یا ترک است. همچنین شما می توانید برای تهیه قهوه ترک به جای شیر از آب استفاده کنید.

شیر کاکائو داغ

اگر در جستجوی یک نوشیدنی زمستانی انرژی زا هستید، شیر کاکائو داغ انتخاب مناسبی است و کودکان هم به این نوشیدنی علاقه زیادی دارند.

توجه داشته باشید مصرف بی رویه شیر کاکائو می تواند سلامت روان کودکان را به خطر اندازد.

این نوشیدنی زمستانی به راحتی با حرارت دادن ترکیب شیر، شکر و پودر کاکائوی مرغوب تهیه می شود. شما می توانید شیر کاکائو را به صورت سرد نیز مصرف کنید که البته برای نوشیدن آن در زمستان و به آرامش رسیدن نوع گرم آن توصیه می شود.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی 7 مورد از بهترین نوشیدنی های زمستانی پرداختیم.جدای از این نوشیدنی ها اگر مواد لازم برای تهیه این نوشیدنی ها را در خانه ندارید می توانید از شیر گرم و عسل یا چای داغ نیز به عنوان یک نوشیدنی فوق العاده گرم زمستانی استفاده کنید. اگر شما نیز پیشنهاد دیگری در این زمینه دارید می توانید در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x