فیلم و سریال

معرفی بهترین سریال های 2023 که ارزش دیدن دارند

در سال 2023 سریال های زیادی از شبکه های معروف دنیا در حال پخش هستند. سریال هایی که حیف است آنها را از دست دهید.

به گزارش پارت نیوز؛ شبکه‌های مختلف تلویزیونی با آغوش باز به استقبال سال 2023 رفتند. اگر کنجکاو هستید که بهترین سریال‌ های 2023 را بدانید، این مقاله برای شما مناسب است. با ما همراه باشید تا لیست سریال‌های 2023 را برای شما ارائه دهیم.

بهترین سریال‌های سال 2023 را می‌توان پس از انتشار آن‌ها به‌صورت کامل، بررسی کرد. بااین‌حال، تریلرها و اخبار منتشرشده نشان می‌دهد که سال ۲۰۲۳ برای علاقه‌مندان به سریال‌ها، سالی پر از تولیدات درام، اکشن و فانتزی خواهد بود.

یکی از سریال‌هایی که مورد انتظار قرار دارد، «باورنکردنی» (Unbelievable) است. این سریال محصول شبکه نتفلیکس است و داستان آن بر اساس یک پرونده واقعی است.

در این سریال، دو کارآگاه به دنبال یافتن یک قاتل سریالی هستند و… سریال دیگری که پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال قرار گیرد، «پادشاهان» (Kings) است. این سریال از شبکه HBO پخش خواهد شد و داستان آن درباره جنگ و جنگجویان قرون‌وسطی است.

بازیگران برجسته‌ای مانند ناتالی دورمر، جفری دین مورگان و… به‌طورکلی، سال ۲۰۲۳ سالی پر از سریال‌های جذاب خواهد بود که توانایی جذب توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سریال‌ها را دارند.

شبکه‌های مختلف تلویزیونی با آغوش باز به استقبال سال 2023 رفتند. اگر کنجکاو هستید که بهترین سریال‌ های 2023 را بدانید، این مقاله برای شما مناسب است. با ما همراه باشید تا لیست سریال‌های 2023 را برای شما ارائه دهیم.

در سال‌های اخیر شاهد انتشار سریال‌های زیادی بوده‌ایم. برخی از این سریال‌ها قلب بینندگان را به تسخیر خود درآورده‌اند و برای مدت طولانی در خاطره آن‌ها باقی می‌مانند و برخی دیگر به همان سرعتی که ظاهر شدند فراموش می‌شوند. 2023 نیز از این قاعده مستثنا نیست. امسال شاهد عرضه سریال‌های مختلف در ژانرهای مختلف خواهیم بود و باید ببینم کدام سریال امسال بهتر از بقیه اجرا می‌کند و همه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. در این مقاله از پلازا تصمیم گرفتیم به بررسی جدیدترین و بهترین سریال‌ های  خارجی 2023 بپردازیم. هم سریال‌هایی که امسال پخش شدند و هم سریال‌هایی که با فصل جدید به دنیای تلویزیون بازگشتند.

اول بریم سراغ چند سریال خارجی جدید در سال 2023. سریال‌هایی که برای اولین بار منتشر می‌شوند و فقط پس از انتشار می‌توانیم نشان بهترین یا حتی بدترین سریال سال را به آن‌ها بدهیم.همان‌طور که می‌دانید هرساله سریال‌های زیادی از طریق پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شوند و امکان ارائه همه آن‌ها وجود ندارد. بنابراین در این قسمت در مورد برخی از بهترین و مورد انتظارترین برنامه‌های تلویزیونی سال 2023 صحبت می‌کنیم. لازم به ذکر است که بهترین برنامه‌های تلویزیونی سال 2023 در این لیست بر اساس تاریخ انتشار مرتب‌شده‌اند.

سریال Mayfair Witch Series

تاریخ انتشار: 8 ژانویه 2023 (18 ژانویه 1401)

ژانر: ماورایی، هیجان‌انگیز، فانتزی، درام

امتیاز IMDB: 6.5

تهیه‌کننده: استا اسپالدینگ، میشل اشفورد

بازیگران: الکساندرا داداریو، هری هملین، جک هیوستون

تعداد قسمت‌ها: 8

فیلم Mayfair Witch Series

ما لیست خود را با اولین و آخرین سری سال 2023 شروع می‌کنیم. سریال جادوگران مایفر Mayfair Witches یک اثر هیجان‌انگیز و فوق طبیعی است و داستان دکتر روآن فیلدینگ را شرح می‌دهد. داستان ازآنجا شروع می‌شود که این دکتر جوان متوجه می‌شود که وارث یکی از خانواده‌های قدرتمند جادوگر است و باید با یک روح شیطانی دست‌وپنجه نرم کند.

سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us. یکی از بهترین سریال‌ های 2023

تاریخ انتشار: 15 ژانویه 2023 (25 ژانویه 1401)

ژانر: پسا آخرالزمانی، درام

امتیاز IMDB: 8.9

تهیه‌کننده: کریگ مازین، نیل دراکمن

بازیگران: پدرو پاسکال، بلا رمزی

تعداد قسمت‌ها: 9

سریال The Last of Us - بهترین سریال های 2023

The Last of Us یک سریال پسا آخرالزمانی است که بر اساس بازی ویدیویی به همین نام ساخته‌شده است. در این سریال داستان جوئل (با بازی پاسکال) را دنبال می‌کنیم که مأموریت دارد الی نوجوان (با بازی رمزی) را در سفری به آمریکای متفاوت و پسا آخرالزمانی همراهی کند. این سریال توسط HBO ساخته شد و در مدت کوتاهی پس از انتشار توانست وارد لیست بهترین سریال‌های سال 2023 و حتی بهترین سریال‌های تاریخ شود.

این قسمت از نمایش آن 90 یا That 90s Show

تاریخ انتشار: 19 ژانویه 2023 (29 ژانویه 1401)

ژانر: درام تاریخی، سریال تلویزیونی نوجوان

امتیاز IMDB: 6.4

تهیه‌کننده: بانی ترنر، تری ترنر، گرگ متلر، لیندسی ترنر

بازیگران: دبرا جو روپ، کرتوود اسمیت، کالی هاوردا، اشلی افدرهاید

تعداد قسمت‌ها: 10

فیلم That 90s Show - بهترین سریال های 2023

That 90s Show یکی دیگر از بهترین سریال‌ های خارجی 2023 است. ماجراهای این سریال نوجوان در تابستان 1995 اتفاق می‌افتد.این سریال خارجی جدید محصول 2023 درباره دختر نوجوانی به نام لیا فورمن است که تعطیلات تابستانی را در خانه پدربزرگ و مادربزرگش می‌گذراند و در آنجا دوستان جدیدی پیدا می‌کند. این سریال دنباله‌ای بر آن نمایش دهه 70 است و یکی از دیدنی‌ترین سریال‌های جدید 2023 در نتفلیکس است.

سری Poker Face یکی از بهترین سریال‌ های 2023

تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2023 (6 فوریه 1401)

ژانر: کمدی-درام، جنایی معمایی

امتیاز IMDB: 7.9

تهیه‌کننده: ریان جانسون

بازیگران: ناتاشا لیون، آدرین برودی، جوزف گوردون-لویت

تعداد قسمت‌ها: 10

فیلم Poker Face - بهترین سریال های خارجی 2023

ما به ارائه جدیدترین سریال‌های خارجی از سال 2023 با سریال پوکر فیس ادامه می‌دهیم. این سریال که توسط شبکه طاووس تهیه‌شده و توسط رایان جانسون ساخته شده است، در هر قسمت به بررسی ماجراهای یک پرونده جنایی می‌پردازد.

سری Wolf Pack

تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2023 (6 فوریه 1401)

ژانر: درام، ماورایی

امتیاز IMDB: 6.4

تهیه‌کننده: جف دیویس

بازیگران: سارا میشل گلار، رودریگو سانتورو، آرمانی جکسون، بلا شپرد

تعداد قسمت‌ها: 10

فیلم Wolf Pack - بهترین سریال های خون آشامی

Wolfpack عنوان دیگری است که در لیست بهترین سریال‌ های 2023 می‌بینیم.سریال گله گرگ بر اساس کتابی به همین نام و محصولی از شبکه پارامونت است. در سریال گرگ‌ها می‌بینیم که آتش‌سوزی‌های بزرگ در جنگل‌های کالیفرنیا موجودی ماورایی را بیدار می‌کند و به‌این‌ترتیب زندگی نوجوانان برای همیشه تغییر می‌کند.

سری Lockwood و شرکا (Lockwood)

سری روان‌درمانی (کوچک شدن)این سریال اسپین آف On My Block است و تنها پس از یک‌فصل لغو شد. داستان این سریال درباره گلوریا، اینس، دمی و کامرون است که زندگی آن‌ها تحت تأثیر یک نفرین شوم قرار می‌گیرد.

سریال ادوارد عزیز یکی از بهترین سریال‌ های 2023

تاریخ انتشار: 3 فوریه 2023 (14 فوریه 1401)

ژانر: درام

امتیاز IMDB: 7.2

تهیه‌کننده: جیسون کاتیمز

بازیگران: کالین اوبراین، کانی بیتون، تیلور شیلینگ، امی فورسیث

تعداد قسمت‌ها: 10

فیلم ادوارد عزیز - جذابترین سریال های سال 2023

ما همچنان بهترین سریال‌ های 2023 را با ادوارد عزیز به شما معرفی می‌کنیم. این سریال یکی از محصولات جدید شبکه اپل تی وی است و در لیست بهترین سریال‌های خارجی سال 2023 قرارگرفته است.داستان سریال ادوارد آزیس درباره ادوارد آدلر جوان می باشد. او تنها بازمانده سانحه هوایی است که تمام اعضای خانواده اش کشته شدند. حالا او و جمعی از افرادی که زندگیشان تحت تأثیر این حادثه قرارگرفته است، سعی دارند با کمک این غم بزرگ را برطرف کنند.

قانون طبق مجموعه لیدیا شاعر

تاریخ انتشار: 15 فوریه 2023 (26 فوریه 1401)

ژانر: کمدی، حقوقی

امتیاز IMDB: 7.4

تهیه‌کننده: Guido Iuculano

بازیگران: ماتیلدا دی آنجلیس، ادواردو اسکارپتا، پیر لوئیجی پاچینو، سیناد تورنهیل، سارا لازارو، داریو آیتا

تعداد قسمت‌ها: 6

سریال Lydia the poet series

لیست بهترین سریال‌ های 2023 را با یک سریال ایتالیایی ادامه می‌دهیم. به گزارش لیدیا پوت، این سریال حقوقی در ژانر کمدی و حقوقی ساخته شده و داستان دختر جوانی به نام لیدیا پوت را روایت می‌کند که پدر و برادرش وکیل هستند و او نیز لیسانس حقوق گرفت. اما ازآنجایی که لیدیا یک زن است، مجوز وکالت او لغو شده است و اکنون او سعی می‌کند با استفاده از موقعیت برادرش پرونده های قضایی را حل کند. توصیه می‌کنیم تماشای سریال خارجی جدید قانون 2023 به نقل از لیدیا پوت را از دست ندهید.

سری مشاور ( The Counselor )

تاریخ انتشار: 24 فوریه 2023 (5 مارس 1401)

ژانر: هیجان‌انگیز

امتیاز IMDB: 6.5

تهیه‌کننده: تونی باگالوپ

بازیگران: کریستوف والتز، نات ولف، بریتنی اوگریدی، امی کاررو

تعداد قسمت‌ها: 8

می‌توانیم سریال The Counselor را یکی از بهترین سریال‌ های 2023 بدانیم.این سریال مهیج آمریکایی بر اساس رمانی به همین نام اثر بنتلی لیتل ساخته شده و محصول آمازون پرایم ویدیو است.داستان سریال در مورد کارمندان یک شرکت بازی سازی موبایل است که با ورود یک مشاور جدید به شرکت آن‌ها دچار مشکلات زیادی می‌شوند. این سریال جدید از سال 2023 پس از اکران، بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و برای نقشی که کریستوف والتز بازی کرد، مورد تحسین قرار گرفت. البته انتقاداتی هم به سرعت سریال و داستان آن وارد شد.

دروغ های واقعی ( True Lies )

تاریخ انتشار: 1 مارس 2023 (10 مارس 1401)

ژانر: اکشن

امتیاز IMDB: 5.2

تهیه‌کننده: Matt Nix

بازیگران: استیو هوی، جینجر گونزاگا، اریکا هرناندز، عمر میلر

تعداد قسمت‌ها: 13

سریال True Lies

نام سریال True Lies نیز در لیست جدیدترین و بهترین سریال‌ های 2023 دیده می‌شود.این سریال بر اساس فیلمی به همین نام و محصول سال 1994 ساخته شده است و درباره زنی است که متوجه می‌شود شوهرش یک جاسوس بین المللی …

فصل اول این سریال متشکل از 13 قسمت توسط CBS برای طرفداران ژانر اکشن آورده شده است.

سریال مامور شب ( The Night Agent )

تاریخ انتشار: 23 مارس 2023 (3 آوریل 1402)

ژانر: اکشن، هیجان‌انگیز، درام

امتیاز IMDB: 7.6

تهیه‌کننده: شان رایان

بازیگران: گابریل باسو، لوسیان بوکانان، هونگ چائو

تعداد قسمت‌ها: 10

سریال مامور شب The Night Agent

Maamur Shab همچنین یکی از بهترین سریال‌ های 2023 بود که در نتفلیکس منتشر شد. این سریال اکشن مهیج داستان یک مامور اف بی آی به نام پیتر ساترلند را روایت می‌کند که یک توطئه بزرگ را شامل یک مخبر از بالاترین سطوح دولت ایالات متحده کشف می‌کند. او برای نجات کشورش باید این نفوذ را پیدا کند. اگر می خواهید درباره این عنوان سریال خارجی 2023 بیشتر بدانید، به مقاله معرفی سریال معمور شب پلازا مراجعه کنید.

سریال پاور از بهترین سریال های 2023

تاریخ صدور: 31 مارس 2023 (11 آوریل 1402)

ژانر: علمی تخیلی، درام، دیستوپیا، هیجان‌انگیز

امتیاز IMDB: 6.1

تهیه‌کننده: Rael Tucker

بازیگران: تونی کولت، اولی کراوالو، جان لگوئیزامو

تعداد قسمت‌ها: 9

سریال Power

Power یکی از سری های 2023 و محصول آمازون Prime Video است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر نائومی آلدرمن ساخته شده است. داستان این سریال ازآنجا شروع می‌شود که تمام دختران نوجوان دنیا به‌طور ناگهانی قدرت می گیرند تا دیگران را با برق گرفتگی بکشند. اکنون که طعم چنین قدرتی را چشیده اند، ماهیت جهان تغییر می‌کند و در نهایت همه چیز شکل دیگری به خود می‌گیرد.

سریال خانم دیویس (خانم دیویس)

این سریال جدید نتفلیکس در ماه می منتشر خواهد شد و درباره جوانی ملکه شارلوت است.

بهترین سریال های 2023 که فصل جدید آن منتشر می‌شود.

سریال هایی که در سال 2023 با سیزن های جدید به تلویزیون می آیند

در ادامه سریال هایی که در سال های گذشته منتشر شده و در سال 2023 با سری های جدید می آیند را به شما معرفی می کنیم.

  1. فصل دوم سریال Vikings: Valhalla

تاریخ انتشار: 12 ژانویه 2023 (22 ژانویه 1401)

ژانر: درام تاریخی، اکشن، ماجراجویی

تهیه‌کننده: جب استوارت

بازیگران: سام کورلت، فریدا گوستاوسون، لیو سوتر، بردلی فریگارد

تعداد قسمت‌ها: 16

امتیاز IMDB: 7.3

فصل جدید Vikings: Valhalla نیز یکی از بهترین سریال‌ های 2023 است. Vikings: Valhalla یک اسپین آف از سریال Vikings است و ماجراهای آن صد سال پس از اتفاقات این سریال رخ می‌دهد. در این عنوان که یکی از بهترین سریال‌های سال 2023 است، شاهد آغاز پایان عصر وایکینگ ها هستیم و در آن به وایکینگ هایی می پیوندیم که ماجراجویی های مختلفی را در اروپا رهبری می کنند.

  1. فصل چهارم سریال تو یکی از بهترین سریال‌های خارجی 2023

تاریخ انتشار: قسمت اول: 9 فوریه 2023 (20 فوریه 1401)، قسمت دوم: 9 مارس 2023 (18 مارس 1401)

ژانر: هیجان‌انگیز روانی

تهیه‌کننده: گرگ برلانتی

بازیگران: پن بادگلی، الیزابت لیل، ویکتوریا پدرتی، جیمز اسکالی، امبر چایلدرز

تعداد قسمت‌ها: 40

امتیاز IMDB: 7.7

در ادامه به معرفی بهترین سریال‌های خارجی سال 2023 با سریال شما می پردازیم. این سریال که یکی از سریال‌های پرطرفدار در ژانر هیجانی است، در سال 2023 با فصل جدید به نتفلیکس بازگشته است. البته فصل چهارم این سریال در دو قسمت مجزا در بهمن و اسفند منتشر شد. فرض بر این است که فصل پنجم و پایانی این سریال در آینده ساخته شود. داستان سریال شما نیز درباره کتابفروشی به نام جو گلدبرگ است که عاشق دختری می‌شود و تمام رفتارها، روابط و زندگی او را زیر نظر می‌گیرد.

  1. فصل سوم سریال Mandalorian (The Mandalorian)

تاریخ انتشار: 1 مارس 2023 (10 مارس 1401)

ژانر: اکشن-ماجراجویی، وسترن فضایی

تهیه‌کننده: جان فاورو

بازیگران: پدرو پاسکال

تعداد قسمت‌ها: 24

امتیاز IMDB: 8.7

بدون شک یکی از بهترین سریال‌ های 2023 که فصل جدیدش امسال منتشر شد سریال ماندالوریان است. Mandalorian اولین سریال لایو اکشن جنگ ستارگان است و داستان آن 5 سال قبل از بازگشت جدای می گذرد. در این سریال، یک شکارچی فضل را دنبال می‌کنیم که سعی می‌کند از بچه یودا محافظت کند.در سال 2023 شاهد انتشار فصل سوم این سریال جدید خارجی 2023 بودیم.

  1. فصل دوم سریال Shadow and Bone

تاریخ انتشار: 16 مارس 2023 (25 مارس 1401)

ژانر: فانتزی، درام، معمایی

تهیه‌کننده: اریک هایسرر

بازیگران: جسی مای لی، آرچی رنو، فردی کارتر، آمیتا سومان

تعداد قسمت‌ها: 16

امتیاز IMDB: 7.6

لیست بهترین سریال‌های سال 2023 را با Shadow and Bone ادامه می‌دهیم. این سریال فانتزی محصول نتفلیکس است و فصل دوم آن در سال 2023 منتشر شد. سریال سریال سایه و استخوان Shadow and Bone داستان آلینا استارکووا جوان را شرح می‌دهد. آلینا طراح نقشه ارتش راوکا است. داستان ازآنجا شروع می‌شود که او متوجه می‌شود که قدرت های خاصی دارد و…

  1. فصل دوم سریال Loki. یکی از بهترین سریال‌های خارجی 2023

تاریخ انتشار: تابستان 2023 (تابستان 1402)

ژانر: اکشن ماجراجویی، جنایی، فانتزی، علمی تخیلی

تهیه‌کننده: مایکل والدرون

بازیگران: تام هیدلستون، گوگو امبتا را، وونمی موساکو، یوجین کوردرو

تعداد قسمت‌ها تاکنون: 6

امتیاز IMDB: 8.2

در سال 2023 فصل دوم سریال لوکی Loki در 6 قسمت منتشر می‌شود. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار این سریال مشخص نشده است، اما احتمالاً در تابستان 2023 و در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول شاهد عرضه این سریال خواهیم بود. این عنوان یکی از بهترین سریال‌های سال 2023 درباره لوکی خدای شیطان است که در نهایت از زیر سایه برادرش ثور بیرون می آید و ماجراهای زیادی را پشت سر می گذارد. لازم به ذکر است که وقایع این مجموعه پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame رخ می‌دهد.

سریال سیلو ( silo)

تاریخ انتشار: تابستان 2023 (تابستان 1402)

ژانر: عملی تخیلی

تهیه کننده: گراهام یوست

بازیگران: ربکا فرگوسن، رشیدا جونز و دیوید اویلوو

تعداد قسمت ها: 10 قسمت

امتیاز IMDB: 8.1

سریال سیلو ( silo)

سیلو در یک جامعه دیستوپیایی اتفاق می افتد. در حالی که یک جامعه زیرزمینی تلاش می کند زنده بماند، کلانتر محلی یک مرگ مشکوک را بررسی می کند. داستان، قهرمان‌های اصلی را دنبال می‌کند که در جستجوی حقیقت زندگی قبل از شورش هستند. در اینجا همه بازیگران و شخصیت های سیلو، اقتباسی از مجموعه رمان های هیو هوی هستند.

سخن آخر

از اینکه تا پایان این مقاله همراه پارت نیوز بودید متشکریم. در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از بهترین سریال‌های خارجی سال 2023 را برای شما بیاوریم، چه سریال‌هایی که برای اولین بار اکران می‌شوند و چه سریال‌هایی که با فصل جدید باز می گردند.

به نظر شما جای کدام یک از بهترین سریال‌ های 2023 در این لیست خالی است؟ در پایین این صفحه و در بخش نظرات پارت نیوز، به ما بگویید که کدام سریال خارجی جدید 2023 را تماشا می کنید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام،سریال سیلو که بسیار زیباست،و مهیج،توی لیست شما جاش خالی هست

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x